שי, דרור, גיל קופטש ואורי גוטליב התקשרו הבוקר לשחקן משה איבגי וניסו לברר מדוע הוא טען שרחבעם זאבי (גנדי) ז"ל היה פושע. איבגי ניסה להרגיע את הרוחות וחשף שלמרות הכל הוא אוהב את שרת התרבות מירי רגב ושבנימין נתניהו הוא "האיש שלו" – האומנם?
 
על פי פרסומים שונים, במפגש שנערך בסינמטק חיפה תקף משה אבגי את כוונת משרד התרבות להנציח את זכרו של השר לשעבר רחבעם זאבי ז"ל. 

השחקן הגיב לדברים: "קודם כל אני רוצה להגיד שכל מה שנאמר היה במפגש סגור. אני אמרתי דברים בהקשר לתיאטרון 'אלמינא' ולגבי הסרט על יגאל עמיר. מכיוון שתקצבו הצגה על גנדי במאה אלף שקלים והדמות שלו שנויה במחלוקת אז שאלתי מה מותר ומה אסור לתקצב. הדברים הוצאו מהקשרם, פרסמו את כל התמליל ללא אישורי או רשותי ואני שוקל מה לעשות בנושא הזה".
 

למרות שהדברים שאמר איבגי על השר רחבעם זאבי עוררו סערה, השחקן לא חזר בעצמו: "אמרתי 'אין לממן הנצחתו' והוא אכן היה קשור לעבריינים כמו שכולנו יודעים, זה היה כתוב בכל העיתונות".
 
אחרי שצוות התכנית הסביר לאיבגי שבמדינה כמו ישראל אנשים צריכים לשתוק ולשמור את דעתם לעצמם הבטיח איבגי שלמד את השיעור והסכים לענות על מבחן קצר: 
 
"אנחנו נגיד לך משפטים ואתה תצטרך להשלים אותם", אמר שי והתחיל במבחן: "מירי רגב?" - "אני אוהב אותה", ענה אבגי. "בנימין נתניהו הוא?", "האיש שלי". "אני אוהב את נפתלי בנט כי? "הוא שר החינוך האולטימטיבי", השיב איבגי והבטיח שיותר לא ימעד בלשונו. 

ערכה:  ליאת מלכא בלכטובסקי