שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב. 

עם כל הדברים הרעים שאנחנו אומרים כל הזמן על נבחרי הציבור שלנו, יש פה ושם גם דברים טובים, והיום אני מתכוון לחקיקה החברתית שמתפשטת בכנסת הנוכחית. 
היום האופוזיציה הצליחה להעביר על הראש של הקואליציה חוק חברתי ראוי של קרין אלהרר מ"יש עתיד" בעניין ההוצאה לפועל. בנוסף יש גם שתי הצעות חוק של כולנו, מאת חברי הכנסת אלי כהן ורועי פולקמן, האחת עוסקת במוסר התשלומים לספקים ישראלים מטעם המדינה שיהיה לא יותר משוטף פלוס שלושים, והשניה בקרן שתשלם דמי אבטלה גם לעצמאים ובעלי עסקים קטנים. 

אז שוטר טוב לחקיקה החברתית הזו שמתחילה בקטן, ואני מקווה תגיע במהירות גם לגדול, כי באמת הגיע הזמן. 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע. 
האקדמיה הישראלית למדעים פרסמה השבוע דו"ח מקיף על מצב הארכיאולוגיה בארץ, בו הם מותחים ביקורת, בין השאר, על השימוש הפוליטי בארכיאולוגיה.
מדע זה מדע. לא פוליטיקה. אבל מה לעשות. במסגרת הויכוח על זכותנו על הארץ הציונים שמחים כל פעם שמוצאים מכתב של בר כוכבא שנתקע בדואר, והפוסט ציונים משתדלים להוכיח שמזבח יהושע בהר עיבל אינו אלא משל"ש – מגדל שמירה ללא שומר, ושדוד המלך לא היה מלך, ואם היה אז מלך קטן מאד ולכן הארץ שייכת לערבים. 
כשהואקף חפר בדחפורים ענקיים על הר הבית והשמיד את שרידי הארכיאולוגיים החשובים בארץ , של בית ראשון ושני , ובא חבר כנסת ערבי וטען שבית המקדש מעולם לא היה על הר הבית – לא נשמע קולה של האקדמיה על שימוש פוליטי בארכיאולוגיה. רק כשעמותת אלע"ד  מגייסת משאבים וחופרת בעיר דוד וחושפת את המורשת ההיסטורית שלנו – אז הם נזעקים. בושה.