שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה.

כבר כמה שנים שמנסים להזהיר אותנו מהתופעות הלוואי של הטכנולוגיה. הזהירו מפני הקרינה מהאלימות, מפני ההתמכרות למסכים, מהפגיעה באיכות השינה וביכולות הלמידה, מאובדן התקשורת בין בני אדם וגם מהניכור והניתוק מהמציאות ומהסביבה. 
מזהירים ואנחנו מתקשים יותר ויותר להתנתק. ויש גם את הסיפור ששמעתי לפני כמה רגעים: ברגעים אלה ממש נער בן 14 מירושלים עובר בחדר הניתוח של ביה"ח הדסה עין כרם ניתוח ראש מורכב לאחר שנפל מגובה רב כשניסה לצלם סלפי במעיין ליפתא. 

ברוסיה המצב נהיה כל כך בלתי נסבל עד שהממשלה השיקה קמפיין של כללי בטיחות לצילום הסלפי. עשרות אנשים נהרגו שם ויותר ממאה אנשים נפצעו בניסיון לייצר את התמונה העצמית המושלמת. אני לא מדברת על מכוניות או אופניים חשמליים או רולטה רוסית- סלפי! הנה עוד הוכחה שהאנושות, שממילא לא נראית כאילו היא חזקה באוריינטציה- איבדה שוב את הצפון. 

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב. 
אני יודע שתרימו גבה, אבל כל הכבוד לבית המשפט העליון שהחליט היום לבטל את המעצר עד תום ההליכים שנגזר על עו"ד רונאל פישר ולשחרר אותו למעצר בית עם אזיק אלקטרוני. 
אני יודע, נכון, כולנו מתעבים את פישר והוא הרוויח את התיעוב הזה ביושר, אבל במדינה הזו יש חוק ולפיו מעצר עד תום ההליכים מוצדק רק אם הנאשם מהווה סכנה לשלום הציבור, או יכול ומסוגל לשבש את הליכי המשפט נגדו. 
אצל פישר התשובה בשני המקרים שלילית. יש נגדו עדת מדינה, יש נגדו עד מפתח בשם רפ"ק ערן מלכה, והוא יהיה בפיקוח ומעקב צמודים. מעצר עד תום ההליכים זו סתם נקמנות אופיינית של המערכת שהוא השחית, אבל נקמנות אינה צדק. הוא צריך לקבל את עונשו, אני מקווה שזה יהיה עונש כבד ומרתיע. בתום המשפט, לא לפניו.