גבר בשנות ה-20 נהרג ושלושה צעירים נוספים נפצעו באורח בינוני בהתהפכות רכב היום (שישי) בצומת פארן בכביש 90. 
 
חובשים ופאראמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו טיפול רפואי לארבעת הנפגעים כשבמקביל הוזנק מסוק לזירת התאונה. כוחות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של הצעיר והמשיכו בטיפול בשלושת הצעירים הנוספים בשנות ה-20 לחייהם שסבלו מחבלות ראש, בטן וגפיים.
 
חובש בכיר במד"א, אלי שריקי ,שהגיע למקום סיפר כי "רכב פרטי התהפך בשטח חולי בשולי הכביש, עוברי אורח שהגיעו למקום חילצו מהרכב ארבעה נפגעים בשנות ה 20. אחד מהפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל כעבור זמן קצר נאלצנו ,בסיוע כוח רפואה צבאי לקבוע את מותו. שלושה מנוסעי הרכב שנפצעו באורח בינוני טופלו בשטח ופונו לבי"ח במסוק מד"א ובמסוק צבאי".

אמש נהרג הולך רגל כבן 30 לאחר שנפגע מרכב בכביש 2, סמוך למחלף חבצלת לכיוון מחלף ינאי. חובשים ופאראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר בשנות השלושים שנהרג במקום והם נאלצו לקבוע את מותו. 

חובש בכיר במד"א אלון קקון ופאראמדיק מד"א ניב ג'רבי שהגיעו לזירה סיפרו: "בשוליים השמאליים של הכביש, צמוד לגדר הבטיחות, היה מוטל גבר בשנות השלושים כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד והיה ללא סימני חיים. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום. 

כמו כן, הם דיווחו כי "במרחק של כמאה מטרים משם עמד רכב עם סימני פגיעה, כשלידו נהג הרכב כבן 20, אשר לא נזקק לטיפול רפואי".

בתאונת דרכים נוספת, שהתרחשה אתמול בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 5714 בין זמר לבחן, נפצעו ארבעה בני אדם. בין הנפגעים: גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלת ראש, כשהוא מורדם ומונשם מפונה בנט"ן מד"א לבית חולים בלינסון. כמו כן נפצעו שלושה באורח קל והם מפונים באמבולנסים של מד"א לבית חולים ללניאדו.