התפתחות מפתיעה בפרשת ההאזנות לאייל גולן, עליהן התלונן הזמר בעצמו:

הצעיר, שערך עבור הזמר  את הדוח לפיו גורמים מסחריים מצותתים לטלפון שלו ומבצעים האזנות סתר, פיברק על פי החשד את הממצאים והוביל את גולן להגיש תלונה במשטרה חסרת כל בסיס. לזמר גולן ולאמרגנו בני פרץ לא היה כל חלק או מעורבות בפרשה והם נפלו בפח שטמן להם ככל הנראה אותו צעיר שהיה בהיכרות עם השניים. כך עולה מחקירת המשטרה שהובילה להסרת צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה.



 במחלק הסייבר של מחוז ת"א התקבלו בשבוע שעבר תלונותיהם של אייל גולן, ומנהלו בני פרץ, בגין חשד לעבירות חמורות של חדירה לפרטיות, האזנת סתר ,חדירה למחשב שלא כדין. 

השניים טענו בהגשת התלונה כי מומחה למחשבים שפעל מטעמם הוא שחשף את החשדות החמורים ולדבריו הוצב מתקן להאזנות סתר. עוד טענו כי גורמים מוכרים בתחום תעשיית הבידור ואנשי עסקים פעלו יחדיו על מנת להפליל את הזמר גולן בפרשת "משחקי החברה" שנחקרה מאז שנת 2013 ובסיומה נסגר תיק החקירה כנגדו ואילו אביו ובכיר בחברתו הואשמו ונשפטו.

החקירה הועברה לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום 
במחלק הסייבר של מחוז ת"א במשטרה ובפיקוד מפלג ההונאה המחוזי בראשותו של סנ"צ דוד מישקין, עלה חשד לגבי אותנטיות הממצאים שהגיש החשוד ומומחיותו בתחום המחשב. בחקירה הוברר כי הממצאים שהובאו על ידי החשוד מזוייפים מפוברקים ונוצרו עי' החשוד בעצמו. 
בעקבות הממצאים החמורים הוזמן גולן , ברביעי שעבר פעם נוספת למשרדי מפלג ההונאה ונשאל לגבי הכרותו עם "מומחה המחשבים", גולן, יודע בדבר המסמכים המזוייפים ונתבקש לשמור על הדברים בחשאיות.
במקביל נעצר עוד באותו לילה איש המחשבים ובחקירתו הודה בבידוי הממצאים ובהטעיה מכוונת של הזמר ומנהלו , לטענתו מטעמים אישיים.
מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום ראשון ואתמול הוא שוחרר בתנאים מגבילים כשבמשטרה מתכוונים להעביר את תיק החקירה נגדו לפרקליטות לצורך הגשת כתב אישום.

מחברת "ליאם הפקות", שבבעלותו של אייל גולן  נמסר בתגובה: "איננו מתייחסים לנושא עד גמר חקירת המשטרה".

היחצ"ן רני רהב שמייצג את גולן מסר: "כפי שאמרתי בעבר, הפרשה חמורה באם היא נכונה ובאם היא לא נכונה האחראים לדין"