אבי נוסבאום ודרור רפאל הפתיעו הבוקר (שני) בתוכנית הבוקר שלהם ברדיו ללא הפסקה  את ח"כ בצלאל סמוטריץ'. חבר הכנסת מהבית היהודי כל כך התעצבן ממה שהיה לשניים לומר לו עד שהחליט לפנות ללבם של מאזיני התכנית. 

"אנחנו קוראים את הסטטוסים המלבבים שלך בזמן האחרון וכל סטטוס מדליק באופן אחר", פנו השדרנים לסמוטריץ', "מה המטרה שלך? אתה לא חש שאתה קצת מצית את האש יותר מאחרים?".
 

"אני לא מצית את האש", ענה חבר הכנסת, "אני אומר את דעתי ומשתדל לומר אותה בצורה רצינית ומכובדת. יש לי תחושה שאנחנו לא בנויים ברגעים האלה לנהל את השיח המספיק ענייני ורציני הזה בתכנית היתולית כזאת. שירה נרצחה. זה אירוע נורא ואיום וזה עצוב מאוד. אני לא חושב שהאווירה נורא מבודחת ונחמדה".
 
"באותו אירוע יכלו למות הומואים, שזה כבר היה משמח. במקרה זו סטרייטית", עקצו השדרנים. 
 
בשלב הזה הגיע סמוטריץ' לנקודת רתיחה: "חלילה, ממש לא. זה שיח של תת רמה! חבל על המאזינים שלכם. אם הם רוצים שינהלו אצלם ברדיו שיחות ראויות שידברו עם הנהלת הרדיו. אני אדם רציני וזה לא ראוי, אני מעריך את המאזינים שלכם ולא אשתתף בזה".
 
"הרמה שלך יותר גבוהה? גם להצעיד חמורים זה לא סיינפלד", השיב נוסבאום והוסיף: "עכשיו אתה נעלב ועוד מעט תגיד שאתה לא רוצה לדבר, אתה יודע שעם כל ההיעלבויות שלך אתה קצת יוצא הומו..." 

ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי