גלעד קליינר, שתמך בדוקר ישי שליסל לאחר פיגוע הדקירה במצעד הגאווה, נעצר פעם נוספת אחרי ששלח מסרון בו הביע שמחה על מותה של שירה בנקי בת ה-16. 

שי ודרור התקשרו הבוקר לאביו של גלעד, חבר הכנסת לשעבר מיכאל קליינר, כדי לבדוק מה דעתו על הדברים שכתב בנו.  "בנך גלעד כתב שהוא קיבל בשמחה את הידיעה על מותה של שירה בנקי ז"ל, איך הגבת לזה?" שאלו השדרנים את הח"כ לשעבר.

לאתר של רדיו ללא הפסקה 
"אני לא מוכן לדבר בשידור", ענה האב, "אני הוצאתי תגובה ואני לא מתראיין".
"אתה לא שואל את עצמך איפה טעית בחינוך?", הקשו השניים והמשיכו: "גידלת ילד שיכול לקבל בשמחה הודעה על מותה של פצועה, אתה מגנה אותו?"
במשך דקות ארוכות סירב קליינר לענות על שאלותיהם של שי ודרור בתואנה שכבר נתן תגובה לאמצעי התקשורת. האב אפילו לא הסכים להגיד אם הוא בעד או נגד המעשים של גלעד אך כשנשאל באשר למצבו של בנו לא הצליח יותר להתאפק. "הוא בסדר הבן אדם הזה, הבן שלך?" תהה דרור והסכר נפרץ – "זו בדיוק השאלה שהתקשורת הייתה צריכה לשאול את עצמה לפני שהתחילה במחול השדים הזה", ענה מיכאל קליינר, "התקשורת אשמה בזה שהיא מייחסת משקל לדברים למרות שהיא יודעת בדיוק את הנסיבות האישיות".
קליינר הנסער הוסיף בהמשך: "גלעד כתב לחברים שלו הודעה שראויה לכל גינוי אפשרי, אין לי מילים וזה עדיין בלשון המעטה. נהרגה ילדה בת 16, כמובן שכל אדם כואב עם המשפחה הזאת. אני רוצה שהפצועים יחלימו מהר ככל האפשר, מה עוד אני יכול להגיד?"

ערכה:  ליאת מלכא בלכטובסקי