הוגשו היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד משה זאדה, מנהל להקת הבנים "פרחי באר שבע", המייחס לו עבירות של מעשי סדום ומעשים מגונים ב- 13 נערים השייכים ללהקה לאורך השנים.



כתב האישום הוא תוצר של חקירה מורכבת ורגישה שניהלו חוקרי תחנת באר שבע בפיקודו של פקד יוגב פינסקר ובו נטלו חלק החוקרים רס"מ חן אלפסי ורס"ב אבי אטדגי.



תחילתה של החקירה בתלונה שהוגשה בתשעה ביולי השנה על ידי הורים של אחד הנערים אשר סיפר כי מנהל להקת הבנים ביצע בילדיהם לכאורה עבירות מין חמורות.



יומיים לאחר הגשת התלונה נעצר החשוד, כבן 30 מבאר שבע ומחקירתו עלה דפוס התנהגות שחוזר על עצמו תוך ביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בנערים שביקשו להיות חלק מלהקת הזמר אותה הקים וניהל במהלך ארבע השנים האחרונות.



הנאשם לא הסתפק בנערים שהגיעו ללהקה אלא יצר קשר עם נערים אחרים, הציע להם להצטרף ללהקה וביצע בגופם מעשי סדום ומעשים מגונים והכל תוך שימוש במכשיר הסמארטפון שלו וברשת חברתית.



בראשית החקירה הוצא צו איסור פרסום על פרטיו של הנאשם לבקשתו, אולם, בעקבות ערעור שהגישה המשטרה הוסר צו איסור הפרסום ובעקבות חשיפת פרטיו הגיעו לתחנה נערים נוספים מלווים בהוריהם וביקשו להתלונן נגדו על כך שגם הם נפלו קורבן למעשיו החולניים.



סנ"צ אילן שושן, סגן מפקד תחנת באר שבע, ציין כי מדובר באירוע חמור מאוד של ניצול בעל סמכות את מעמדו כמנהל הלהקה לצרכיו תוך שהוא מבצע בנערים על פי החשד מעשים מגונים ומעשי סדום וכי מדובר היה בחקירה מורכבת ורגישה שלוותה על ידי גורמים מקצועיים. עוד הוא ציין כי החקירה נפתחה בעקבות תלונה שהוגשה על ידי שני הורים לאחר שילדיהם שיתפו אותם במה שעבר עליהם ולכן חשובה מאוד ערנותם ומעורבותם של ההורים .