פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי מרכז, כתבי אישום נגד חמישה נתינים זרים מאריתריאה שעל פי החשד כלאו צעירה בת 31 מראשון לציון וביצעו בה אונס קבוצתי בחודש יוני האחרון. 
כתב האישום הוגש בגין קשירת קשר לפשע, חטיפה לשם כליאה ולשם ביצוע עבירת מין, כליאת שווא, אינוס בנסיבות מחמירות ובביצוע מעשים מגונים בצוותא. כתב האישום הוגש נגד אמנאל טקיה (27), טקאלי גברו (22), אטקלה אבטרמרים (28), אפרים קידנה (22) וקידנה טדסה (23), נתינים זרים מאריתריאה.
בכתב האישום שהוגש היום נכתב כי המתלוננת בילתה במועדון סנוקר בראשון לציון. במהלך הבילוי שתתה הצעירה משקאות אלכוהוליים רבים עד שהגיעה למצב של שכרות, אשר פגעה באופן משמעותי ביכולתה לתפקד. עם סיום הבילוי שהתה המתלוננת בחנות שליד אותו מועדון ביחד עם מכר שלה. הנאשמים תכננו לחטוף את המתלוננת לכלוא אותה בחדר שבו מתגוררים שניים מהם ושם לבצע בה עבירות מין חמורות. עוד נטען כי התכנון היזום מקבל חיזוק לחומרה כאשר שניים מהנאשמים המתינו בחדרם על מנת שחבריהם יביאו את המתלוננת אליהם ושם ביצעו בה מעשי אונס ומעשי סדום בזה אחר זה, תוך שהם מונעים ממנה לצאת מהמקום ולא שומעים לתחינותיה להפסיק. גם כשהגיע מכר שלה לחדר וחיפש אחריה הודיעו לו הנאשמים כי היא לא נמצאת איתם וליוו אותו החוצה מהמקום. בשלב מאוחר יותר כששמע את צעקותיה"הצילו, הצילו", חזר למקום, התעקש לחפשה ומיד כשנפתחה הדלת היא הצליחה להימלט על נפשה.

בבקשות המעצר הפרקליטה עו"ד עינת בניטה כי "המקרה האמור מצוי ברף הגבוה ביותר של עבירת האינוס. מדובר במעשה אינוס קבוצתי אכזרי במיוחד, של חמישה גברים זרים שהתנפלו כ'חיות טרף' על המתלוננת, התייחסו אליה כמכשיר לסיפוק יצריהם, והעבירו אותה מיד ליד כחפץ לשם ביצוע זממם. דלה השפה על מנת לתאר את האכזריות, הבריונות והזוועה בהתנהגות הנאשמים. הנאשמים ביצעו שרשרת עבירות מין ואלימות מזעזעות ומחרידות במתלוננת אשר הייתה שבויה בידיהם. המעשים בוצעו תוך תכנון מוקדם, תחכום, כאשר המתינו לכך שתוסח דעתו של המכר של המתלוננת, וכאשר חברו כל חברי החבורה לשם ביצוע עבירות יחד".

כזכור בסוף חודש יוני הגיעה המתלוננת, בת 31, לתחנת המשטרה בראשל"צ והתלוננה כי נאנסה על ידי מספר חשודים אותם הכירה באחד המועדונים בעיר. על פי החשד, תוך כדי הבילוי לקחו  אותה בניגוד לרצונה, תוך שימוש בכוח לדירת מגוריהם שם ביצעו בה עבירות מין בזה אחר זה תוך שהם כולאים אותה בחדר.