בין כל החדשות הרעות שיש לנו על אלימות, הסתה ושנאה, הצליח היום (שבת) פוסט אחד בפייסבוק לרגש מאות אנשים, ואולי אפילו להחזיר מעט את התקווה. 

הפוסט שהעלה גולש בשם עמית סלונים, סיפר על כלבו סטף, שסבל מכאבים בשתי רגליו. הווטרינרים לא היו אנשי בשורות, והסבירו כי בשל הבעיות הרבות שהוא סובל מהם, מומלץ להרדים אותו. 

זה היה, מספר עמית "בלי להגזים, אחד הרגעים הקשים בחיים שלי. לשמחתי, לא עברתי את הרגע הזה לבד, עברתי אותו עם סטף. אתם מבינים, סטף הוא לא וטרינר. הוא לא מומחה באורתופדיה. הוא לא יודע לקרוא צילומים והוא לא מבין בדיאגנוזות. הוא רק ידע שהוא רוצה לחיות. והוא רוצה שילטפו אותו וישחקו איתו ויתנו לו ממתקים וצעצועים". 

אבל אז קרה הנס. 
"ארבעה ימים אחרי ההמלצה הסופנית של הווטרינר סטף כבר עמד על ארבע רגליים וניסה ללכת. היום, חודש בדיוק אחרי, הוא לא מבין למה אני יושב על המחשב במקום להוציא אותו לרוץ בפארק הירקון כמו בכל יום בשבועיים האחרונים". 

מאות גולשים עשול "לייק" לפוסט, שיתפו אותו וכתבו תגובות נרגשות לנוכח המקרה יוצא הדופן. 
עמית סיים וכתב: "זהו, אני לא יודע אם הוא נס רפואי, מתנה משמיים, טעות בסטטיסטיקה או סתם התגלמות האל עלי אדמות... אני גם מבין שהפיזיותרפיה היומיומית שאני עושה איתו עוזרת לו מאוד - אבל בשורה התחתונה, הכלב שאמרו שאף פעם לא ילך לא מפסיק לרוץ. אני מכיר מלא אנשים שמגדירים את עצמם כ"מעוררי השראה", אבל מעולם לא פגשתי כלב שנתן לעצמו טייטלים. אז גם אני לא אתן לסטף טייטל, רק אתן לו את מה שהוא נותן לי - אהבה חסרת תנאים". 

 

אני יודע שאני חופר על סטף כמעט כל יום וזה יכול להיות קצת מעיק. אבל היום זה יום חשוב. היום בדיוק לפני חודש אמרו לי שצריך ...

Posted by Amit Slonim on Saturday, August 8, 2015