"עצרתי לתדלק בדור אלון, מילאתי אוויר בגלגל האחורי, הלכתי למלא את האוויר בגלגל, ופתאום הוא הגיע ודקר אותי בכתף הימנית", כך שיחזר היום (שני) יהודה מויאל, אשר נדקר אמש בפיגוע על כביש 433 ושיחזר את רגעי האימה.


הפצוע מפיגוע הדקירה בכביש 443 משחזר את רגעי האימה

על פי התיאור, רק התושייה של בן מויאל, שנפצע באורח קל, היתה זאת שהצילה אותו, בעיקר בגלל שלטענתו, אף אחד לא הגיע לעזור לו אל מול המחבל המשתולל. רק במזל הצליח לברוח לפני שהמחבל פוגע בו שוב.


מנהל היחידה בכירוגיה שטיפל בפצוע הדקירה בכביש 433

"הוא בא בהפתעה. רצתי, ברחתי ממנו, הוא רדף אחריי. הוא היה לבד ולא היו איתו עוד אנשים. הבנתי באותו הרגע שזה פיגוע ואחרי הדקירה נפלתי פעם אחת והתחלתי במנוסה. החבר שהיה איתי וישב באוטו לא שם לב בכלל לסיטואציה. רק כשהגעתי לאוטו ראיתי מה קרה לי.

 
"צעקתי 'הצילו, הצילו, דוקרים אותי'. כל העובדים בתחנה הסתכלו עליי וגיחכו. היו שם העובדים של התחנה, שעמדו מהצד ואף אחד לא עשה דבר". לשאלה האם מדובר בעובדים ערבים, השיב בן מויאל בחיוב.

הוא המשיך ושיחזר: "חזרתי לאוטו ונסעתי למחסום. נהגתי עד לשם. צריך בשביל זה כוחות מאוד גדולים. חבר שלי חסם בדרך את הדם שפרץ מהכתף הימנית, הגענו למחנה עופר, בא חובש של הצבא ונתן לי טיפול ראשוני. אח"כ באו טיפול נמרץ ומד"א ולקחו אותי לכאן", סיכם. כזכור, המחבל אשר ביצע את הפיגוע נורה לאחר שחיפש קורבן נוסף, ובסופו של דבר נהרג.