רגע לפני שתם החופש כליל סיקורין בן ה-16, תושב קיבוץ נען, נפצע בידו כאשר ניסה לקפוץ מעל גדר הבריכה באמצע הלילה ושיפד את ידו הימנית בגדר הקוצנית. 
רופאי בית החולים קפלן הצליחו להציל את ידו של סיקורין שהובהל לחדר המיון מיד לאחר התקרית.
ד"ר אלכסנדר בוקי, מומחה לאורתופדיה ילדים, בית החולים קפלן אמר כי "במקרים כאלה קיימת סכנה ממשית להתפשטות הזיהום לאורך היד ואף למחזור הדם, ועל כן יש להגיע לחדר מיון לקבלת טיפול מהיר".  

  

כליל סיקורין. צילום: בית החולים קפלן
 
ענבל סיקורין, אמו של כליל, אחות ראשית של חברת תיקון עולם קנאביס רפואי, אמרה כי בלילה שבין שני ושלישי הגיע כליל עם חברים כדי לדלג מעל הגדר ולהיכנס לבריכת השחייה של הקיבוץ לשחייה לילית. "מדובר בגדר מאוד שפיצית וגבוהה ובמהלך טיפוסו על הגדר הרגל החליקה והוא 'השתפד' עם הזרוע בגדר".
"אחד המוטות חדר לאורך כל היד כמעט עד למרפק", סיפרה האם והוסיפה "אחרי הימים הקשים היד הולכת ומשתפרת".

חשיפה לשם מניעת המקרה הבא
ד"ר בוקי סיפר כי הנער הגיע עם חתך עמוק ביותר ביד ימין כתוצאה מחדירת מוט הגדר אשר גרם להיווצרות תעלה באורך 20 ס"מ שהיתה מזוהמת. 
"המטופל קיבל טיפול אנטיביוטי ולאחריו נותח ועבר פתיחת פצעים, שטיפה וניקוז של מוגלה. נקז חובר לתוך התעלה שמטרתו להוציא את החומר הדלקתי החוצה. הוא ימשיך בטיפול אנטיביוטי באשפוז בימים הקרובים", הסביר ד"ר בוקי.
אתמול אירח הנער את שכבת הנעורים של קיבוץ נען במטרה לשוחח על האירוע כדי למנוע את המקרה הבא. "הסכמנו לשוחח על המקרה הפרטי שלנו כדי שבני נוער ילמדו שלכל מקום ציבורי, ובתוכו בריכת השחייה, יש דלת כניסה אחת שנכנסים דרכה בשעות הפעילות המקובלות", אמרה האם.