שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
הדברים שסיפר אהוד ברק על הכוונה לתקוף את איראן לפני שלוש שנים הם בגדר תעודת כישלון. תעודת כישלון לברק שהסגיר סודות מדינה, לאשכנזי שלא הכין את הצבא או לפחות טען שהצבא אינו מוכן ולנתניהו שלא הצליח לעשות מה שנראה בעיניו אז והיום – המהלך החשוב ביותר שישראל צריכה לעשות כדי להבטיח את קיומה. גם יעלון ושטייניץ יצאו סמרטוטים.
ברק מסר למי שכותב עליו ספר סודות מדינה שמורים. הוא בטח רוצה להיות שוב ראש ממשלה, אחרת למה לו? סתם לדפוק את האחרים? אשכנזי שלא הכין את הצבא לתקוף באיראן מיום כניסתו לתפקיד הוא רמטכ"ל כושל, או מניפולטור ושקרן. העובדה היא שחודשים ספורים אחרי סיום כהונתו הרמטכ"ל גנץ שגם הוא התנגד למהלך אמר אשכנזי שצה"ל מוכן. ונתניהו? הוא מנהיג חלש מאוד. אם לא הצליח לשכנע את ממשלתו הוא שקרן או שמעולם לא התכוון לתקוף והכל הצגה. על כל פנים – לישראל מגיע מנהיג טוב יותר מכל הנ"ל. 


שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה
שנה שלמה היינו בחרדות לקראת הקיץ הזה שיהיה כפי שהיה זה שלפניו והיום קראתי שבכלל לא היינו צריכים. מחקר חדש מגלה שהמזרח התיכון הוא המקום היחיד בעולם שבו מגמת העלייה של גזי החממה נעצרה מ-2010 ומאז יורדת באופן דרמטי. הכל בזכות המלחמות והמשברים הכלכליים באזור. ממש סיבה לגאווה ולהמשך שפיכת דם.
דאעש ממש נראה כמו ארגון הומניטרי כשמגלים שבעקבות פעילותו אפשר לנשום אוויר נקי יותר, למי שראשו נשאר על צווארו ויכול עדיין לנשום. 
הנימה היא כמובן צינית. מצער שהדרך היחידה שלנו לשמור על כדור הארץ היא על ידי הרג והעדר תעסוקה אבל אני מניחה שיש כמה מוציאים להורג שרואים בזה משהו חיובי. ברוח השנה החדשה שמתקרבת אולי זה הזמן לאחל לשני הדברים להתקיים יחד - אוויר לנשימה ושלום עולמי.