״נתניהו הוא המפתח לשלום עם הפלסטינים, וכמו אבו מאזן הוא המנהיג היחיד והאחרון שמסוגל לחתום על הסכם שלום עמנו", כך הצהירו היום (שני)  בכירים בהנהגה הפלסטינית שנפגשו עם סגן השר לפיתוח אזורי ח"כ איוב קרא (ליכוד). 

 
בין הבכירים היו נשיא שופטי הרשות הפלסטינית במעמד השר מחמוד אלהבאש, והממונה על תיק ערביי ישראל מר מחמד אלמדני ועוד. הפגישה נערכה במלון אמריקן קולוני בירושלים. 
 
אלהבאש הדגיש בתום הפגישה כי חייב להיות קידום של תהליך השלום, אחרת "לא יהיה כאן חמאסתן אלא דאעשסתן, וכולנו נכה על חטא בשל כך בעתיד", כלשונו. 

ארה"ב: על הפלסטינים לשלם 10 מיליון דולרים לקורבנות פיגועים

הערב הורה שופט אמריקני לרשות הפלסטינית ולאש"ף לשלם 10 מיליון דולרים במזומן או בערבות, תוך שהם מערערים על קביעת חבר המושבעים שמצא אותם כתומכים במתקפות טרור על ישראל בתקופת האינתיפאדה השניה.

השופט המחוזי ג'ורג' דניאלס במנהטן פסק כי על הרשות להפקיד בנוסף מיליון דולרים בכל חודש עד לערעור על פסק הדין שניתן בפברואר, הפוסק תשלום של 655 מיליון דולרים לעשר משפחות אמריקניות-ישראליות.
הצו הגיע לאחר שממשל אובמה דחק בשופט דניאלס "לשקול בזהירות" את מצבה הכספי של הרשות הפלסטינית בקביעת הסכום. דניאלס אמר כי השיפוט יכנס לתוקפו בתוך 60 יום, וישאר עומד ותלוי לפני הערעור, כל עוד התשלומים ינתנו.