אלימות באמצע ראשון לציון: אדם לא מזוהה נצפה היום (שלישי) ברחבי העיר, סמוך לרחובות הרצל-פינת רוטשילד, כשהוא תוקף באלימות עוברי אורח ללא סיבה.



בסרטון שרץ ברשת הפייסבוק ומתעד את האירוע דרך מצלמות האבטחה של העיר, נראה האדם כשהוא יוצא מסניף בנק דיסקונט, שם השתולל בתחילה, ניגש אל רכב ללימוד נהיגה שעצר ברמזור ומנסה להיכנס אליו. למזלו של הנהג, הוא סגר את הדלת וכאשר הניסיון נכשל, הוא פשוט התיישב על מכסה המנוע. 



לאחר מכן המשיך האיש להסתובב בכביש, שהוא מעורר חשש גדול מאוד בקרב האזרחים שהיו ברחוב. הוא חצה את הכביש, ככל הנראה ברמזור אדום, בעוד שמכוניות נוסעות וניגש למכונית נוספת. הוא פותח את דלתו של הנהג והטריד את השוהים בו. לשיא הגיע החשוד כשהחל לתקוף באופן אלים שני רוכבי אופנוע חבושים בקסדה, ללא סיבה נראית לעין, וממשיך לתקוף שני רוכבי אופנוע נוספים בסמוך לצומת. גם בעיטות וניסיונות לעצור אותו על ידי אזרחים עלו בתוהו.



הסרטון מזכיר מאוד את משחק המחשב GTA, אשר נחשב לאחד המשחקים האלימים ביותר שיש למחשבים הביתיים ובמשך שנים ארוכות, מנסים גורמים בקהילה האמריקאית לעצור את יציאתו. במשחק עצמו נכנס גבר, אשר נחשב לדמות הראשית אל חנויות, מכוניות ובתים על מנת לבזוז ולהכות. לאחר מכן, הוא מנסה לברוח מהמשטרה, ממש כמו בסרטון הנוכחי.





 

5 שנים אני מפרסם לכם סרטונים זה הכי הזוי שראיתי במיוחד שזה בישראללעוד סרטונים הצטרפו לחינמי----------------המשחק החדש... GTA - Rishon Lezionללא צי'טים @Shlomi Avigzer

Posted by ‎חינמי‎ on Tuesday, September 8, 2015