שני שוטרים ממשטרת מרחב לכיש, נתקלו היום (ראשון) בבוקר במהלך סיור בקריית גת במראה שלא רואים כל יום: פעוט המשוטט לבדו ברחוב, כשהוא ערום כולו. 

מיד הם הזעיקו את שוטרי הסיור של משטרת קרית גת למקום. ״הגענו למקום במהירות, והבחנו בפעוט בן שנתיים מבוהל ולגופו תחתונים בלבד. מיד הרמתי והרגעתי אותו ולקחתי אותו עמי לניידת. נסענו לתחנת המשטרה בעיר, שם הלבשנו אותו בחולצה קטנה שהייתה ברשותנו. שטפנו את פניו, נתנו לו לשתות ובמקביל ניסינו לאתר את הוריו", מספר רס״ל נועם אוחיון, שוטר סיור במשטרת קרית גת אשר טיפל באירוע. 

במשטרת קרית גת יצרו מיד קשר עם גורמי הרווחה בעיר, ויחד ניסו במשך כשעה לאתר את הוריו של הפעוט. לאחר שהצליחו לאתר את הוריו הושב הפעוט לאמו שהודתה לשוטרים.

מבירור ראשוני שנערך עולה כי האם יצאה לסידורים והשאירה אותו עם בנותיה הגדולות. ככל הנראה הפעוט יצא בכוחות עצמו מדלת הבית אשר לא הייתה נעולה. האם זומנה למתן עדות בתחנה, שעירבה בעניין את  גורמי הרווחה בעיר. 
זו לא הפעם הראשונה שבמשטרת מרחב לכיש נתקלים באירוע מן הסוג הזה. רק לאחרונה, בערב ראש השנה, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על פעוט בן שנתיים שנמצא משוטט לבדו ברחוב מיכלשווילי בעיר אשדוד.

לאחר שנלקח למשמורת בתחנת המשטרה בליווי עובדת סוציאלית וגורמי רווחה, נעשו ניסיונות רבים לאתר את הוריו או קרובי משפחתו. כעבור ארבע שעות של חיפושים קדחתניים הוריו אותרו ובמזל גדול הוא הושב לביתו ולמשפחתו בשלום. גם אז ככל הנראה יצא הפעוט לבדו מהדירה לרחוב בלא כל השגחה.