נדמה שסערת המינוי שלא התבצע בפועל של גל הירש למפכ"ל המשטרה כבר שככה, אך בעקבות התבטאויותיו של העיתונאי אמנון אברמוביץ' ב"אולפן שישי" בחדשות 2 אמש, ענתה לו בפייסבוק בתו של הירש, מאורי, וחשפה פרטים שלא היו ידועים אודות אביה.

הירש הבת ציטטה את הדברים באולפן שישי, שם אמר אברמוביץ': ״אני חושב שהנוסח שגל הירש הקריא, כשהוא דיבר על חברה, רוח רעה, ערכים, הוא נתן לנו שיעור בחינוך. אז אני אומר עם כל הכבוד, אחת הרעות החולות של החברה הישראלית זה שכולם רוצים הכל. אתה רוצה גם לעשות כסף, גם כבוד, גם שררה גם לדבר על ערכים...מי שרצה לתרום 9 שנים, יכול היה ללכת להיות מורה, מחנך, עובד סוציאלי".
"מר אברמוביץ', אנחנו לא חושפים בדרך כלל את פעילותו של אבא שלי למען החברה, אבל לנוכח דבריך הבוטים באולפן שישי בפני כל עם ישראל, לא הותרת לי ברירה ואני מעלה כאן דברים שהיית מגלה בתחקיר עיתונאי בסיסי", כתבה לו מאורי.

הבת סיפרה כי אביה "מחנך למנהיגות כבר 7 שנים כראש עמותת נעם בתל-חי. העמותה מחנכת מאות בני נוער בשנה למנהיגות מבוססת ערכים; מרצה, חבר הנהלה ויו״ר המכון למנהיגות העתיד בשדרות, מזה 8 שנים; מרצה בבתי ספר תיכוניים ובתנועות נוער בפני אלפי בני נוער לפני גיוס; משתתף במשימות הסברה למען מדינת ישראל בארץ ובעולם (קרן היסוד, israel project, הליגה נגד השמצה ועוד)". 
עוד חשפה מאורי כי אביה "מסייע שנים ארוכות למשפחות רבות בישראל (מתן בסתר); השתתף במבצעי הצלה רפואיים רבים (בסתר); מיוצרי הקשר בין צה״ל לבין בית השנטי בפרויקט ״דרך ערך״. מסייע כבר שנים בגיוסם לצה"ל של בעלי מוגבלויות (בסתר); משתתף בפעילויות לחלוקת מזון לנזקקים; סיוע לשיפוץ מועדוני נוער; ליווי פצועי צה״ל באגף השיקום של משרד הביטחון (להזכירך - גל פצוע קשה והינו בעל 59% נכות לצמיתות!); מרצה בכל קורסי הפיקוד וההדרכה בכוחות הביטחון; סיוע לזק"א לאורך שנים (תשאל את יהודה משי-זהב)". 

"וחוץ מכל זה - שירות מילואים אינטנסיבי, פעיל, של מאות ימי מילואים, לצד הובלת חברה המספקת מקומות עבודה רבים למשפחות רבות בישראל. ועוד דברים, שאבא לא סיפר לי", כתבה הבת, "אז נכון, הוא לא הלך להיות מורה ולא עובד סוציאלי, אבל כאמור - עם בדיקה פשוטה, היית מגלה שהוא עושה הרבה יותר מן המצופה מאזרח מן השורה".

"מר אברמוביץ׳, גל לא רוצה הכל ובטח לא שררה - הוא בסה״כ רצה לשרת את עם ישראל! שלושה ימים אחרי יום הכיפורים, לא מאוחר לעשות חשבון נפש. שנה טובה!", חתמה בתו של הירש.
 

אמש, התבטא מר אמנון אברמוביץ׳ בעניינו של גל הירש באולפן שישי ובין השאר, כך אמר:״אני חושב שהנוסח שגל הירש הקריא, כשהוא ד...

Posted by Meori Hirsch on Saturday, September 26, 2015