שרת התרבות יצאה היום (רביעי) נגד האוניברסיטה העברית בירושלים, וטענה שאחד המרצים שם "מסית את התלמידים שלו נגדי ונגד אנשי הליכוד בצורה מזלזלת, בוטה ומתנשאת".



בפוסט שפרסמה שרת התרבות בעמוד הפייסבוק שלה היא טענה כי בכוונתה להעביר תלונה רשמית לשר החינוך, נפתלי בנט, ולמל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) ולדרוש את פיטוריו.



רגב התייחסה למקרה, בו במסגרת מבחן בקורס לדיני נזיקין בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית, הוצגה שאלה שלכאורה נוסחה בבוטות נגדה. השאלה במבחן תיארה את "שרת החינוך שירי רגב", שמנסה על פי השאלה לרצוח ולהתאבד.


"כשקראתי את השאלה במבחן של האוניברסיטה העברית הייתי בשוק", כתבה רגב והוסיפה: "לא האמנתי שזה אמיתי, אמרתי לעצמי שלא יכול להיות שמרצה באקדמיה מסית את התלמידים שלו נגדי ונגד אנשי הליכוד בצורה כזאת מזלזלת, בוטה ומתנשאת. אבל זה אמיתי וזו פשוט בושה וחרפה". 



"שימוש ציני בקהל שבוי לצרכים פוליטיים"


"לא יתכן שמוסד אקדמאי בישראל מסית נגדי ונגד עשרות אלפי חברי המרכז ומתפקדי הליכוד ומכנה אותם רפי שכל. לא אשתוק מול הקומץ המתנשא שבז לציבור שאני מייצגת רק משום שעמדתו הפוליטית שונה משלי", הוסיפה שרת התרבות. 

שרת התרבות טענה כי מדובר בהסתה נגד ציבור שלם: "אין כל קשר בין הידע הנדרש בבחינה ובין העלילה החולנית שמתוארת בה - מדובר בהסתה פרועה נגדי ונגד ציבור שלם, בשימוש ציני בקהל שבוי לצרכים פוליטיים, במלחמת דה לגיטימציה נגד שרים בממשלה שנבחרו באופן דמוקרטי על פי רצון העם ופועלים בשליחותו". 



רגב הוסיפה כי "אני מתכוונת להעביר תלונה רשמית לשר החינוך ולמל"ג ולדרוש שמחבר הבחינה יפוטר", וטענה כי "הבחינה הזו היא המשך ישיר לנאום הבהמות של קוטלר ולמנשקי המזוזות של גרבוז. מי שחיבר אותה הוא אדם חולה, חשוך ובור".