שלום, אני בן כספית ואני היום השוטר הרע



ג'רמי קורבין הוא המנהיג החדש של הלייבור באנגליה, סוציאליסט המגדיר את עצמו כחבר של חיזבאללה ושל חמאס, שהצטער כשהרגו את אוסאמה בן לאדן וכו' וכו'. 


הוא עוד עלול להיות ראש ממשלת בריטניה הבא, הוא נאם אתמול בכנס של ידידי ישראל בלייבור במשך עשר דקות, ולא העלה על דל שפתיו את המילה ישראל. נדמה לי שהיה זה ח"כ אראל מרגלית שהיה בקהל וביקש ממנו, בצעקות, לנסות להגיד ישראל, הרי זה יכול להיות ניסיון מעניין, אבל קורבין התעלם, ונדמה לי שהרוויח את השוטר הרע שלו ביושר


שלום, אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב


סוכות זה החג האהוב עליי כי הוא חג האסיף ואני אספן כפייתי. הבוקר, כמו עוד פרי שאוספים בתום עונה של פריחה והבשלה - נולד לבני הצעיר ילד חמישי, הנכד השבעה עשר של רעייתי ושלי. בתוך כל הוויכוחים והביקורת והאיומים מבית ומחוץ, ומה שאנו עושים ולא היינו צריכים לעשות וכל מה שהיינו צריכים לעשות ולא עושים - פתאום ילד חדש.

תקוות חדשות, עולם שלם של גילויים והתחלות חדשות. הכל יהיה לו חדש. הכל יכול להיות נכון וטוב. וגם כשיודעים שבחיים האמיתיים זה לא ממש כך, תמיד נכון להאמין שכך יהיה. לברך אותו בכל הטוב הצפון, לשמור אותו מכל הרע האורב, לזכור את הוריי שהגיעו הנה כאודים מוצלים והיו להם שני ילדים, אחותי ואני, ומאתנו היו להם שבעה נכדים, ועתה, בדור הרביעי, בתינו מלאים ילדים. חג אסיף. חג שמח.