"זה היה רצח בדם קר ולא תאונה", כך אמרה הבוקר (רביעי) מזל חסנו, בתו של אברהם חסנו ז"ל, שנדרס למוות אתמול באזור חברון. 


"אף אחד לא ציפה לזה, כל המשפחה שבורה, אף אחד לא קולט מה קרה בכלל", סיפרה מזל לניסים משעל בריו 103 FM. "אף אחד לא חשב בחיים שזה יקרה לאבא והוא יעלם לנו ולא יקום בבוקר איתנו, אני לא מצילחה לתפקד ולדבר. אני מקווה שהקב"ה יתן לנו כוחות להמשיך הלאה". 

 
חסנו דחתה את טענת הנהג הדורס לפיה מדובר בתאונה: ""זה היה רצח ולא תאונה, רצח בדם קר, זה לא מקרה אחד או שניים, הערבים פה צמאים לדם. כנראה שהם ראו שהוא עובר באותן שעות ותככנו את זה". 

 מזל סיפרה שקיבלה את הבשורה המרה בדרכה לבקר את הוריה: "היה לי אתמול יום חופשי ורציתי לבקר את ההורים, ואז בדרך לאוטובוס אחי התקשר אלי ואמר לי "אבא מת".

"זה היה לינץ' מתוכנן, הכל היה מתוכנן"

היא סיפרה כי "בשבת האחרונה היתי עם אבא והיה לו יום הולדת, הוא התעקש שאני אבוא הביתה. יש לו נבוט ענק באוטו ליד המוט הילוכים. אבא שלי לא פחד מכלום. הוא תמיד אמר שזה הארץ שלנו ואף אחד לא יבוא למקום שלו ויזרוק עליו אבנים". 
"זה היה לינץ' מתוכנן, הכל היה מתוכנן", אמרה בתו של חסנו. "אמא שלי סיפרה לנו אתמול שלפני יומיים הם חזרו מהעבודה ואותה משאית ועוד אחת נוספת ניסו לדרוס אותם, ואמא שלי הסתכלה לבנאדם בעיניים וראתה רצח. אמא אומרת שזה אותה משאית מאתמול". 
 
על פי תחקור של  האירוע, רכב ובו נהג חסנו נקלע להפרות סדר וליידויי אבנים. חסנו ירד מהרכב לאחר מכן, ככל הנראה על מנת לאמוד את הנזק שנגרם לרכבו, ואז נדרס על ידי מכונית פלסטינית שעברה במקום ונמלטה משם. 

כוחות רבים הגיעו למקום, דרומית מערבית לחברון. חלק מהם נלחם במשך דקות ארוכות על חייו של חסנו אך בסופו של דבר מותו נקבע במקום. הוא היה בלי דופק, בלי נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית. 

המכונית שנמלטה מזירת האירוע נתפסה על יד איזור דהריה. הפלסטינים טענו כי נהג המשאית הדורסת הסגיר את עצמו למשטרה הפלסטינית בדהרייה.