מקרה נוסף של אישה שבן זוגה הביא למותה מגיע לבית המשפט: מאבק ארוך התנהל בדירתם של אדלאו איילין ואשתו סלמלק טסרה, לפני שרצח אותה בדקירות סכין, לעיני ילדיהם. גם ניסיונותיה של בתה בת ה-17 לבקש ממנו שיחדול ממעשיו לא עזרו. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בלוד. איילין נאשם כי דקר את אשתו למוות על רקע ויכוח שהתנהל ביניהם בנוגע לדירה בה התגוררו בנתניה ושייכת לה.



טסרה הייתה נשואה בעבר ונולדה לה בת שכיום היא בת 17. לאחר שהתגרשה מבעלה הראשון, היא רכשה ממנו את חלקו בדירתם. ב-2013 נישאה לאיילין בן ה-32 ולזוג נולדו שתי בנות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין דן כהן מפרקליטות מחוז מרכז, בחודשים שקדמו לאירוע, עלו יחסיהם של בני הזוג על שרטון.



כשעלה ביניהם נושא הגירושין, ביקשה טסרה מבעלה כי יחתום על הסכם לוויתור על זכויותיו בדירה. הבעל סירב לחתום על ההסכם ולחלופין הציע כי יחתום בתמורה להסכמתה של אשתו כי ישלם דמי מזונות מופחתים עבור שתי בנותיהם. במהלך הוויכוחים איים איילין על טסרה ואמר לה: "שתיכנסי לאדמה בעזרת השם".



הסתיר סכין מתחת לחולצתו



במוצאי שבת, ה-24 באוקטובר, שוחחה טסרה עם אמה בטלפון וסיפרה לה כי השניים הגיעו להסכמה. על פי הפרקליטות, בינתיים, גמלה בלבו של איילין ההחלטה לרצוח את אשתו. בשעת בוקר מוקדמת למחרת, הוא הודיע לאשתו כי חזר בו מההסכמה ובין השניים פרץ ויכוח. טסרה התקשרה למשטרה ובמקביל פתחה את דלת הדירה בכוונה לעזוב את המקום.



בשלב הזה כבר הייתה סכין מתחת לחולצתו של איילין. הוא אחז בידה של אשתו ומנע ממנה לצאת מהבית. בתה בת ה-17, שראתה את המתרחש, ביקשה ממנו שיעזוב את אמה. בתגובה הוא הרים את חולצתו, שלף את הסכין ודחף את הנערה, שנפלה על אחותה הקטנה. הוא החל לדקור את טסרה, בזמן שהבת התקשרה שוב למשטרה.



גם שכנה ששמעה את זעקותיה של טסרה נכנסה לדירה והפצירה באיילין לחדול ממעשיו, תוך שהיא מזכירה לו שבנותיו נמצאות בדירה. בשלב מסוים השכנה ברחה מהמקום ואיילין דקר את טסרה דקירה קטלנית, שהביאה למותה. לשוטרים שהגיעו לדירה אמר כי דקר את אשתו, אולם לאחר מכן, בחקירותיו, טען כי הוא אינו זוכר את הדקירות.



לאיילין שתי הרשעות קודמות בגין תקיפות ואיומים על בת זוגו הקודמת. הפרקליטות תבקש מבית המשפט להשאיר אותו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.