ממשיכה לגעוש הסערה סביב הפרסומים המאשימים את ח"כ מטעם הבית היהודי ינון מגל בהטרדות מיניות וכעת גם הח"כים וארגונים למניעת תקיפה מינית מגיבים לפרשה המתפתחת. הדברים מגיעים לאחר הדיווחים כי מגל ייפגש הערב (שלישי) עם יו"ר סיעתו, נפתלי בנט, בארבע עיניים, וכי גורמים במשטרה ממתינים להחלטת היועמ"ש, יהודה וינשטיין, האם לפתוח בחקירה נגד מגל. 

ח"כ אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו) שיבחה את כתבת וואלה רחלי רוטנר על פרסום הפוסט בפייסבוק, שהצית את הפרשה: "טוב עשתה רחלי רוטנר שחשפה את ההטרדה המינית שעברה מצד ח"כ ינון מגל, וחשוב שהיא עשתה זאת. כמי שחוקקה לא מעט חוקים במסגרת המאבק בהטרדות מיניות אני יודעת היטב עד כמה קשה לקום ולומר את הדברים, בעיקר כאשר מדובר באדם חזק הנושא תפקיד ציבורי".
לדברי לוי-אבקסיס, "מה שתמוה הוא תגובתו של ח"כ מגל לחשיפת המקרה. אולי צריך להזכיר לו ולאחרים שהטרדה מינית - בין אם היא נעשתה בכנסת, במקום העבודה, בשוק או בפאב השכונתי - זו עבירה על החוק. ההפרדה המאוסה והמעושה שעושה ח"כ מגל בין התנהלותו בטרם הפך לחבר כנסת להתנהלותו כיום, מקוממת. וזה בלשון המעטה".

"מגל לא ראוי לשבת בכנסת ישראל כנבחר ציבור"

איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית תובע מחה"כ מגל להשעות את עצמו מתפקידו עד שתסתיים החקירה המשטרתית בעניינו וזאת בעקבות הגילויים האחרונים על התנהלותו והתבטאויותיו כלפי שתי עובדות, שעבדו תחתיו. התנהלותו, כפי שתוארה על ידי רוטנר ואור שוקרון, לטענת האיגוד, היא מטרידה ופוגענית, וראוי שתיחקר מיידית. "אם הדברים יתבררו כנכונים, לא ראוי מגל לשבת בכנסת ישראל כנבחר ציבור", טענה מנכ"לית האיגוד, אורית סוליציאנו.
עוד הוסיפה סוליציאנו: "ח"כ מגל טוען שהדברים שאמר כפי שפורסמו בפייסבוק, הם דברים שנאמרו בין ידידים ושהוא לא היה חוזר עליהם היום. מגל לא מבין שדבריו לא עוברים את הסף הנורמטיבי המצופה ממנהל או מחבר כנסת לעתיד. כמנהל, כעורך וואלה, כדמות שאמורה הייתה להיות מודל לחיקוי לעיתונאים צעירים וגם כמנהל שאמון היה על יצירת סביבת עבודה בטוחה למערכת שלמה של עיתונאים, בחר מגל, כך נכתב, להתייחס אל עובדת באופן מבזה ומשפיל ולייצר סביבת עבודה מטרידה".
סוליציאנו גם היא ביקשה מח"כ מגל להשעות עצמו: "כארגון שנאבק למיגור האלימות המינית ולמיגור ההטרדה המינית בעבודה, אנו קוראות לח"כ מגל להשעות את עצמו לאלתר עד סיום החקירה בעניינו. אם הדברים יתבררו כנכונים אזי לא ראוי שבכנסת ישראל ישב מחוקק שאלה הן אמות המידה שבהן הוא מחזיק ושזוהי הדרך שבה הוא מתייחס אל עובדותיו".