שמחה מהולה בעצב: שרה תחיה ליטמן, שאחיה ואביה נתנאל ויעקב ליטמן ז"ל נרצחו החודש בפיגוע הירי בסמוך לעתניאל, תתחתן הערב (חמישי) עם בן זוגה אריאל ביגל. הפיגוע הקשה בו שכלה את אחיה ואביה, התרחש באותו היום בו הייתה אמורה להתקיים שבת הכלה של שרה ליטמן. האירוע נדחה, והיום, כאמור, תלבש שרה שמלת כלה ותינשא לבחיר ליבה.

בני הזוג זכו להפתעה מיוחדת, כאשר משאית ענקית הגיעה לישיבה של ביגל, והעניקה לו ולרעייתו רכב במתנה לשבועיים.

יום החתונה של שרה ליטמן
 

מזל טוב: החתן והכלה אריאל ביגל ושרה ליטמן, שאביה ואחיה ז"ל נרצחו החודש בפיגוע ירי בחברון, קיבלו רכב מתנה בהפתעה - לכבוד החתונה הערב. הלב איתכם

Posted by ‎באזזנט‎ on Thursday, November 26, 2015


כזכור, רק לפני מספר ימים הגיעה מרים פרץ, ששכלה את בניה, אוריאל שנפל בלבנון ואלירז שנפל ברצועת עזה, לנחם ולשמח את שרה ליטמן. פרץ, אשר ידועה כסמל לחיים שממשיכים למרות טרגדיות קשות, נבחרה אף להדליק משואה בטקס יום העצמאות האחרון. בסרטון וידאו שפורסם מביקורה, נראות השתיים כשהן רוקדות ושמחות. פרץ עודדה את ליטמן ואמרה: "כשנהרג אוריאל עברו שלוש שנים ולא היה משהו שיגרום לי להתלבש ולא היה משהו שיגרום לי להסתרק ואז באה חתונה והקימה אותי".

למרות הטרגדיה הנוראית, החליטו שרה ובן זוגה לקיים את החתונה באיחור של מספר ימים, ובהזמנה מאולתרת שהופצה ברשתות החברתיות הודיעו על המועד המחודש לקיום ברית הנישואים בזו הלשון: "'אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי'. בע"ה חתונתנו תתקיים ביום חמישי הבא י"ד בכסלו, 26 בנובמבר, בבנייני האומה. כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו".