"טעיתי, חטאתי", כך כתב הבוקר (חמישי) חבר הכנסת לשעבר ינון מגל בפייסבוק, בעקבות פרשת ההטרדות המיניות בהן הואשם על ידי עובדות באתר וואלה בעת כשהיה עורכו הראשי. 



לאחר מכן ממשיך מגל וכותב כי כל חייו היה אומר שאלהים אוהב אותו: "כל הזמן הכל היה קורה לי לטובה, ולא הבנתי מה זה. מכתב זוטר בקול ישראל עברתי לגלצ. משם ערוץ 10 רצו אותי. היה נהיה לי רע במקום אחד הייתי עולה למעלה במקום אחר. כך הגשתי את מבט בערוץ 1, ומשם לוואלה, ונהייתי עורך ראשי ומשם לכנסת".


 

דברים שאמרתי לפני שבועיים בבית הכנסתמייד אחרי שהתפטרתי מהכנסת. פרשת ויישב:בפרשה מופיעים שני סיפורים.אחד של יוסף ואשת ...

Posted by ‎ינון מגל - Yinon Magal‎ on Wednesday, December 16, 2015

לאחר מכן הוסיף מגל: "כל הזמן אמרתי: השם אוהב אותי. ואני אומר לכם גם עכשיו: השם אוהב אותי. ולמרות שאני חושב שעשו לי עוול גדול אני מקבל זאת באהבה ובטוח שהכל לטובה. גיליתי למשל איזה אישה מדהימה יש לי, שיותר בע"ה אני לא אפגע בה. ואני מקווה ומאמין שהכל עוד יסתדר לטובה".



כזכור, מגל הואשם על העיתונאית רחלי רוטנר, הפנה אליה אמירות בוטות כמו "את צריכה להתלבש יותר סקסי לתכניות שלך, שתיראי יותר כמו ספרנית מסרט פורנו", או "תגידי", גם את הרגשת את המתח בינינו כל הזמן הזה שעבדנו יחד?". היא אף כתבה כי מגל אמר לה במסיבת הפרידה שנערכה לו: "לטענת רוטנר, מגל אף אמר לה במסיבת הפרידה: "האמת היא שעכשיו אני יכול להגיד לך את זה, כי אני כבר לא הבוס שלך, אבל כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מסתכל עלייך וחושב על הציצי שלך והתחת שלך. וגם הייתי מדבר עם אחרים על זה הרבה, על הציצי והתחת שלך, כמה שהם מחרמנים אותי"



עוד באותו יום הגיעה תלונה נוספת נגד מגל, של אור שוקרון, גם היא עובדת בוואלה, שטענה כי עורך האתר לשעבר הטריד גם אותה. 



יום לאחר חשיפת התלונות נגדו, הודיע מגל כי הוא מתפטר מראשות סיעת הבית היהודי בכנסת, ולאחר עוד חמישה ימים הודיע כי הקריירה הפוליטית הקצרה שלו באה אל סיומה