כ-150 פעילי תג מאיר השתתפו  היום (שישי) במפגן תמיכה בנשיא המדינה, אל מול הביקורת החריפה הנמתחת על הנשיא מימין,  ראובן ריבלין שהתקיים מול בית הנשיא בירושלים. בסיום האירוע יצא הנשיא במפתיע אל התומכים, שוחח איתם והודה להם על התמיכה בו. 
 
יו״ר תג מאיר גדי גבריהו אמר: ״הגענו לכאן מכל רחבי הארץ למחות נגד ההסתה הפרועה נגד הנשיא. ההסתה הזו לא יכולה להימשך. נמשיך להגיע לכאן עד שההסתות והקריאות הנלוזות נגד נשיא המדינה ייפסקו״.
 
ניצב בדימוס אליק רון אמר: "לעולם לא נשכח את ההסתה על המרפסת. אנחנו זוכרים גם את ההתנצלות הרפה שהגיעה אחרי הרצח בכיכר״. הרב נעה סתת מנהלת המרכז הרפורמי לענייני דת ומדינה אמרה: "אנחנו כאן כדי לחזק את המחויבות שלנו לחיים משותפים במדינה הזאת".
 

בסיום האירוע הפתיע ריבלין את המשתתפים ניגש אליהם לחץ את ידי המשתתפים והודה להם על התמיכה. "זה בטוח הפגנה בעד ולא נגד?" הוא שאל בחיוך.


נשיא המדינה ראובן ריבלין פוגש את המפגינים בכניסה למעון הנשיא. צילום: יוסי זמיר
 
רן מלמד, פעיל חברתי וסמנכ"ל "ידיד", כתב: "רבלין עבר בין הקהל ולאחר מספר דקות חצה את הכביש והמשיך ברגל לבית הנשיא. זה הנשיא שלי. זה האיש שכל הפוליטיקאים, כולם, חייבים לקחת ממנו דוגמא. ללמוד איך אפשר לחבר במקום להפריד, ללמוד כיצד ניתן ליצור הבנה והסכמה במקום לחרחר מריבות ושינאה".