טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו הבוקר בתכניתם ברדיו eco99fm לשמועות שנפוצו בדבר מותו של הנשיא לשעבר שמעון פרס. צמד המנחים התייחסו לסערה שיצרה השמועה לאחר שהופצה מודעת אבל על מותו של רס"ר בשם שמעון פרס. "איזו באסה שכל חייו הוא התמודד עם ההשלכות של לשאת את שמו של שמעון פרס", אמר טל ברמן שהשתתף בצערה של משפחת הרס"ר. "אפילו במותו, תהילת מותו נגנבה", הוסיף ברמן.



 



לדברי קיסוס סביר להניח שמנחמים הגיעו לאלמנה ואמרו לה "עם כל הכבוד לבעיות שלך, את שמעת ששמעון פרס מת?". לדבריהם שמועות אלה מלחיצות במיוחד עקב גילו המופלג של פרס. "מה שהופך את השמועה לעוד יותר לא נעימה", אמר קיסוס. השמועות פרשו כנפיים, מאירוע מוחי ועד אירוע לבבי.

זה עבר עשרה מטומטמים. היו כמה צמתי וואטסאפ שבהם ישב המשועמם שניפח", אמרו המגישים בביקורת על מי שנתן יד להפצת השמועות. "מעניין אם שמעון פרס קיבל את השמועות על מותו", תהו השניים.


כזכור, לאחר גל שמועות שנפוצו אמש לגבי מצבו של הנשיא לשעבר, שמעון פרס בן ה-92, מלשכתו נמסר כי מדובר בשמועות שווא.בהודעה הרשמית מסרה לשכת הנשיא התשיעי כי "אנו מבקשים להבהיר לאור השמועות שנפוצו לגבי מצבו של שמעון פרס, כי מדובר בשמועות שווא. הנשיא התשיעי ממשיך בסדר יומו הרגיל, הוא מרגיש טוב, עובד מהבוקר עד הערב ופועל ללא לאות כדי לסייע ולתרום למען מדינת ישראל".