אדם כבן 50 נפצע באורח קל כשהותקף על ידי עז שרצה לעברו בזמן שעסק בעבודות בכביש גאולה בחיפה. מנהל מד"א מרחב כרמל שהזדמן למקום החל להעניק לנפגע טיפול ראשוני והעביר אותו לידי צוות אמבולנס מד"א אשר פינה אותו במצב קל לבית חולים בני ציון, כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו.



מנהל מד"א מרחב כרמל והמחוז הצפוני בחירום מגן שמעון ביטון שהזדמן למקום מספר כי הוא הבחין באדם שמוטל בצד הדרך ועצר מיד להגיש לו עזרה רפואית. "הנפגע נמצא כשהוא מבוהל ובהכרה מלאה. הוא סבל מחבלות בכל חלקי גופו אשר טופלו על ידי במקום וצוות שלנו אשר פינה אותו לבית חולים".



בחודש שעבר, ננשכה על ידי כלב ילדה בת 8 וחצי, תושבת קרית ביאליק, כשבילתה  את חופשת החנוכה במשחק עם חברותיה בגן שעשועים סמוך לבית הספר "הבונים" שבעיר. המשחק הפך מהר מאוד לסיוט: היא רצתה ללטף כלב שהיה במקום ואף ביקשה את אישור בעליו, אך ברגע שקרבה אליו, התנפל עליה ונשך אותה בפניה. 

הבעלים לקח את הכלב, שסוגו לא ידוע, ונמלט בריצה מהמקום. הילדה נלקחה למרפאה מקומית, שם נתפרו הפצעים בפניה, ומשם היא פונתה לבית החולים רמב"ם לקבלת חיסון ובדיקות. אמה של הילדה סיפרה: "היה לבת שלי מזל גדול, ליבי מאד אוהבת כלבים, אבל באותה המידה היא זהירה. היא ניגשה לכלב שהיה שם ושאלה את הבעלים, כנראה חייל משוחרר, אם אפשר ללטף אותו והוא השיב לה בחיוב. היא התקרבה וליטפה אותו ואז הוא תקף אותה בפנים".