שלושה ימים לאחר שהמשטרה החליטה על סגירת התיק נגדו, ח"כ לשעבר ינון מגל, טען היום (חמישי) בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי כלי תקשורת צינזר טענות על הטרדה מינית של איש שמאל.  "כבר כמה ימים שאני יודע שכלי תקשורת מסויים צנזר כתבה על טענות להטרדות מיניות של איש שמאל בולט מאוד", כתב מגל. 



מגל התייחס לפרשה, שבגינה החליט על פרישה מהקריירה הפוליטית הקצרה שלו כח"כ במפלגת הבית היהודי, וביקר קשות את התנהלות התקשורת בפרשה: "בחיים החדשים שלי אני מבין שמעבר לאג'נדה הקדושה של לפרסם הכל, והאמונה היוקדת בצדקת הדרך ובזיוף ובצביעות של השמאל, יש בקצה גם בני אדם. ולא על גבם המחורר בסכינים ראוי לנצח". 



מגל אף התלונן על אפלייה כלפי אנשי שמאל בתקשורת: "אותי, כנציג מובהק של הימין, שחטה התקשורת ללא רחם במשך שבוע, וכשמדובר באיש שמאל (עם חשדות כבדים יותר, ואחרי בדיקות פוליגרף) אז איכשהו מוצאים סיבות למה לצנזר". 



"כשהייתי לוחם בסיירת מטכ"ל הפכתי לדוברמן, וכשהייתי בתקשורת הפכתי לדוברמן. וגם כשהייתי פולטיקאי ידעתי להלחם היטב", כתב עורך "וואלה" לשעבר, וסיים: "דוברמן לא רואה בני אדם. אז כנראה שיש טוב בלהיות הקורבן. יש טוב בלהבין את המציאות גם מהצד השני. הלוואי שעונת הצייד תסתיים". 


 

כבר כמה ימים שאני יודע שכלי תקשורת מסויים צינזר כתבה על טענות להטרדות מיניות של איש שמאל בולט (מאד).בחיים הקודמים שלי ה...

Posted by ‎ינון מגל - Yinon Magal‎ on Thursday, January 28, 2016