ביום חמישי האחרון, בתכניתו המשודרת ב"רדיו ללא הפסקה 103FM", התבטא עורך הדין יורם שפטל בחריפות כלפי רבקה מיכאלי, המשדרת גם היא בתחנה. בעקבות דבריו הקשים התנצל שפטל עוד באותו שידור. הבוקר התייחס לדברים גבי גזית, בתוכניתו המשודרת גם היא ב"רדיו ללא הפסקה 103FM".



"לצערי אני צריך לחלוק את המיקרופון הזה עם אדם שאני מתעב, ושמו יורם שפטל", אמר גזית. "ביום חמישי נעשה כאן מעשה נבלה מכוער ומטונף. אל המיקרופון הזה, שממנו אני משדר, נאמרו דברים איומים שלא יאמרו, על ידי מר יורם שפטל לאישה שאני מכבד ומעריץ, חברתי רבקה מיכאלי. דברים כל כך קשים, שאפילו 'השפטל' בעצמו נאלץ לחזור בו מהם. הוא אומנם עשה זאת בנימה רפה ובטון של כאילו התנצלות, כי היה לו קשה גם לחזור בו מהדברים האלה".



 

‎Posted by ‎facebook

גבי גזית יוצא נגד יורם שפטל

"יש לי המון מה לומר על שפטל", ציין גזית, "האיש שמגדף ומחרף אנשים שלא מסכימים לדעתו, האיש שאני שומע את תוכניתו ומתייחס אליה ואליו כאל קוריוז עלוב, כאל תוכנית קאלט שאין בה לא עומק ולא שכל ולא דבר וחצי דבר. אבל הוא לא ראוי ליותר מאשר משפט אחד, שפטל, לא ראוי ליותר מהערת אגב - אחרי 120, כשאתה ורבקה מיכאלי לא תהיו, רבקה מיכאלי, עם מורשת התיאטרון והתרבות והסאטירה ואישיותה הענקית והלבבית, היא תישאר בליבותיהם של ילדינו ונכדינו, עוד הרבה הרבה שנים. מה יישאר ממך שפטל? מה תרמת לאמנות, לתרבות, לספרות? אפס אחד גדול. חריץ קטן לא. אולי יזכרו את הרוצחים והאנסים שהגנת עליהם פה ושם, אבל לא יותר מזה. אה, כן, ממך יישאר רק דבר אחד אחרי 120, צמד מילים, שגם הן יבלעו בשטף הגועל נפש - 'הסמרטוט האדום', זה מה שתרמת לתרבות הישראלית. תודה לך מר שפטל".
 
"גבי גזית", כל בוקר ב-10:00 ב"רדיו ללא הפסקה 103FM"