תושב איזור המרכז, שכבר הסתבך בעבר בעבירות מין, מועסק על ידי חברה פרטית כנהג הסעות לתלמידים אוטיסטים. כך עלה היום (רביעי) מדיון שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של הנהג החשוד בביצוע מעשים מגונים בגופן של שתי קטינות סמוך לבית הספר שבו הן לומדות. השופטת רונית פוזננסקי כץ האריכה את מעצרו בשלושה ימים.



הסיפור הזה לא היה נחשף אלמלא ערנותה של מנהלת בית הספר שבו לומדות הקטינות בנות ה-14 שהבחינה בחשוד כשהוא מחבק את שתי התלמידות שלה בעת שהיו בדרכן הביתה. המנהלת התקרבה לעברן של הקטינות ועל פי הערכתה ביצע בהן החשוד מעשים מגונים. בו במקום הזעיקה המנהלת את מאבטח בית הספר ואת המשטרה. שלב הזה הצליח מאבטח בית הספר לעכב את החשוד עד להגעת השוטרים ובתחקור ראשוני סיפר להם החשוד כי הוא אב לתלמידה הלומדת בבית הספר. אלא שבדיקת הפרטים ותחקור מעמיק העלה כי מדובר בתושב המרכז, המשמש כנהג הסעות לתלמידים אוטיסטים הלומדים באותו מוסד חינוכי.

החשוד נעצר והובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם התברר כי מדובר במי שבעברו לפחות שתי עבירות מין בקטינות. מיד נשאלה השאלה המתבקשת כיצד הצליח החשוד לקבל אישור כדי לשמש כנהג הסעות לתלמידים. פרקליטו של החשוד הכחיש את החשדות כנגד מרשו לביצוע עבירות של מעשים מגונים בקטינות וטען כי הבנות היו אלו שיזמו את המגע איתו וממילא מדובר "בחיבוק אבהי" של מי שהוא בעצמו סב לנכד.


השופט רוזננסקי כץ, החליטה בכל זאת להאריך את מעצרו של החשוד וציינה. " מדובר באירוע שעל פניו נראה חמור. שעה שהחשוד, אדם מבוגר, הסתובב באזור בית הספר ועל פי החשד פגע מינית בשתי ילדות מתחת לגיל 14".