עו"'ד מיכאל ראבלו, פרקליטה של שרה נתניהו, הוסיף והגיב הערב (חמישי) לפרשת שרה נתניהו ואב הבית במעון ראש הממשלה, מני נפתלי. "אדם שזכויותיו נפגעו כתוצאה מפסק דין יכול לערער, על אף שלא היה צד להליך - זוהי ההלכה המשפטית", אמר עורך הדין ראבלו, בהתייחס לביקורת שספגה החלטת שרה נתניהו לערער. "אנחנו בטוחים שאם יתאפשר לה, היא תחשוף בפני בית הדין את היחס החם וההוגן כלפי העובדים במעון ראש הממשלה, ותוכיח כי בשום אופן ולא הייתה העסקה פוגענית". 

ראבלו הדגיש כי ״בערעור שהגישה גברת נתניהו נחשף כי הוגשה תלונה למשטרה נגד מני נפתלי בחשד להטרדה מינית ומעשים מגונים בעובדת מעון ראש הממשלה. בערעור מתוארים גם דברי כזב והתנהגויות אלימות שלו. את כל אלה נוכיח בבית הדין״.
נתניהו הגישה מוקדם יותר היום ערעור על פסק הדין של בית הדין האזורי לעבודה בירושלים, בעקבות ההחלטה לפצות את מי שהיה אב הבית במעון ראש הממשלה, מני נפתלי. במכתב שהגישה נתניהו, היא ביקשה לבטל את פסק הדין, לפיו נפתלי יפוצה בסכום של 170 אלף שקלים, וציינה כי היא "לא הייתה צד לתביעה אלא עדה שנצטוותה על ידי בית הדין להעיד בתצהיר". לפיכך, נכתב בבקשה, "לא יכולה היתה להביא עדים, חיזוקים או ראיות לתמוך בדבריה". 

מני נפתלי. צילום: אבשלום ששוני

בערעור הודגש כי "בית הדין התעלם מהעובדה שהתובע הטעה את מעסיקיו בטופס קבלתו לעבודה וכתב כי למד 12 שנות לימוד, בעוד שהוא לא סיים כלל תיכון, באופן שמעיד על הוצאת דבר במרמה, הפרת חובת הגילוי וחוסר תום לב".
עוד נמתחה ביקורת על אופיו של נפתלי שכונה "אדם אלים": "בית הדין לא נתן משקל לעובדה שהתובע הוא אדם אלים, שסולק מעבודתו הקודמת עקב אלימות פיזית ומילולית וכי הוא הסתיר עובדה זו הן מהמערערת והן מעיני בית הדין. כמו כן, קיימות עדויות המעידות על אופיו האלים והפרובוקטיבי של התובע, ובכלל זה ניצול תפקידו כאב בית במעון לצורך קבלת הטבות, התנהגות אלימה כלפי תושבת עירו וניסיון סחיטה באיומים".
‏עורכת דינו של נפתלי, עו"ד נעמי לנדאו, מסרה בתגובה: "מדהים לראות כיצד ממשיכה גברת נתניהו להכפיש את מני נפתלי בכל דרך אפשרית ולהמשיך להטריד את אזרחי מדינת ישראל בסגה הבלתי נגמרת הקרויה 'שרה נתניהו'. לגברת נתניהו אין כל זכות ערעור בהליך משפטי שהיא לא היתה צד רשמי בו". לדברי עו"ד לנדאו, ראוי שנתניהו תתמודד עם הטענות שהופנו כלפיה ותיתן לציבור הרחב דין וחשבון על התנהלותה, אותה כינתה "פוגענית כלפי מני נפתלי ועובדים נוספים".