הפקה ועריכה: אילנה שטוטלנד


אני מכירה את שרה נתניהו שנים רבות, עוד מהתקופה שבה עבדנו ביחד כדיילות אוויר, ומאז ועד היום נשארנו חברות קרובות.



לצערי הרב, הציבור הרחב לא נחשף במשך השנים לשרה האמיתית שאני מכירה כל כך טוב. אישה חכמה מאוד, טובת לב, רגישה ואנושית שעוטפת בחום ובאהבה את כל סביבתה. בקיצור, בדיוק ההפך ממה שמנסים לצייר אותה בתקשורת גורמים שונים שרוצים לפגוע בראש הממשלה על ידי הכפשת רעייתו, איש־איש וסיבותיו עמו.
 

לא במקרה שרה נתניהו היא רעיית ראש הממשלה הראשונה שממשיכה לעבוד בקריירה הרגילה שלה כפסיכולוגית ילדים בשירות הציבורי. לצד תפקידיה הייצוגיים הרבים כרעיית ראש הממשלה, היא לא מוותרת על עבודתה, ובבקרים לובשת ג'ינס וחצאית ויוצאת לטפל בילדים ובהורים בשירות הפסיכולוגי העירוני של מערכת החינוך בירושלים.אנשי סגל, מורים ומנהלים שעובדים עמה מספרים על גישתה האנושית ועל המקצועיות והמצוינות שלה כלפי כל מטופלת ומטופל.
 
שרה היא לא רק פסיכולוגית ילדים מומחית ורעיית ראש הממשלה - היא גם מתפקדת כאם מסורה לשני בנים צעירים, יאיר שהוא סטודנט באוניברסיטה העברית ואבנר המשרת כחייל קרבי ביחידה לוחמת.
 
אחרי כל אלו, אני תמיד מתמלאת פליאה והערכה איך יש לה זמן לשפע כה מגוון של פעילויות ציבוריות: ביקור משפחות שכולות, נפגעי טרור, חיילים פצועים, גיוס תרומות לחיילים בודדים ולוחמים קרביים מעוטי יכולת כדי שיחגגו את ליל הסדר וראש השנה ברווחה, סיוע לניצולי שואה, ביקורים במקלטים לנשים מוכות, ליווי ילדים חולי סרטן, שמירה על קשר עם יתומות ויתומים יהודים באודסה, והרשימה עוד ארוכה.
 
אני משוכנעת שפעילותה הציבורית המבורכת והענפה של שרה, המשענת המשפחתית החמה שהיא נותנת כל השנים לבעלה כדי שיתפנה לניהול ענייני המדינה והמחיר האישי הכבד שהיא שמשלמת בצורת העוול שנגרם לה בתקשורת - כל אלו הופכים אותה בזכות ובצדק לגברת הראשונה של מדינת ישראל.