זוועה בבית ספר: אהוד זאבי, מורה בן 34 מרמת גן, הואשם היום (שישי) בבית המשפט המחוזי בלוד, בביצוע ריבוי עבירות של מעשים מגונים בשלושה מתלמידיו. את המעשים ביצע לכאורה בין השנים 2012-2014, בנערים שכיום הם בני 13 ו-10. הפרקליטות ביקשה מבתי המשפט להאריך את מעצרו עד תום הליכים המשפטיים נגדו. 
 
על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד שירלי לוגסי מפרקליטות מחוז המרכז, במהלך אותה התקופה, במסגרת תפקידיו בבית הספר, ביצע זאבי בהזדמנויות רבות מעשים מגונים במתלוננים. כך, עת לימד זאבי תורה בכיתה, נהג להכניס את ידו מתחת לחולצתו של אחד הקטינים וללטף את גבו מעל ומתחת לחולצתו, וכן נהג להכניס את ידו מתחת לתחתוניו של קטין אחר ולגעת בישבנו. 
 
עוד עולה מכתב האישום, כי במועדים רבים, בעת שהקטינים ביצעו מטלות העשרה לימודיות שונות בבית הספר, נהג לגעת בישבניהם, מתחת לתחתונים. באחד המקרים, במהלך בדיקת הכנת שיעורי בית בכיתה, התברר לזאבי כי אחד הקטינים לא הכין את שיעורי הבית. זאבי, אשר ישב על כיסא כשפניו אל הכיתה, הורה לקטין לגשת אליו עם חוברת שיעורי הבית, והקטין קם ממקומו ונעמד לצדו כשפניו אל הכיתה. בהמשך הכניס זאבי את כף ידו מתחת למכנסיו ותחתוניו של הקטין ונגע בישבנו, ובשלב מסוים הוציא את ידו ממכנסיו של הקטין והורה לו לחזור למקומו.

המעשים התגלו על ידי מורים אחרים, יועצת בית הספר והמנהל. זאבי הכחיש את המיוחס לו וטען להגנתו כי הוא נוהג ליצור מגע פיזי עם תלמידיו, אולם ללא כוונה מינית. "נסיבות ביצוע המעשים המיוחסים למשיב מלמדים על חומרת מעשיו ועל מסוכנותו הרבה, עת פגע בשלושה מתלמידיו הקטינים, בבית הספר, שעה שהיה אמון על שלומם וביטחונם ובכך ניצל את האמון הרב שרחשו לו תלמידיו", נכתב בבקשת המעצר.