פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שלושה נאשמים תושבי אשדוד בגין ביצוע עבירות מין במשפחה בשלוש ילדות. על פי עובדות כתב האישום, בין השנים 2012-1995, במספר רב מאוד של הזדמנויות, מדי יום ביומו, ביצע הנאשם העיקרי עבירות של אינוס ומעשי סדום בבתו החורגת, מאז היותה כבת 11, זאת בידיעתה ובאישורה של אם הילדה. חלק מהמעשים בוצעו על ידי האב והאם גם יחד. באירוע הראשון פגעו האב והאם בבת כדי ללמד אותה, לטענת, "מה זה גבר ולתת לה שיעור בחיים". לאחר מכן, הרתה המתלוננת לנאשם ונולד להם ילד, אשר התגורר יחד עימם בבית והנאשמים גידל אותו כבנם.



המעשים אותם ביצע האב בבתו החורגת נמשכו כאמור לאורך תקופה ארוכה והופסקו כשהבת, בעיצומו של ויכוח עמו ומתוך מצוקה ורצון שהוא יפסיק לבצע בה עבירות מין, נטלה סכין מהמטבח, ירדה על ברכיה ואמרה לו שייקח את הסכין ויהרוג אותה. גם לאחר שהאב החורג הפסיק לבצע עבירות מין, הוא המשיך להכות אותה ולאיים עליה במספר רב של הזדמנויות עד שאזרה אומץ ויצאה מהבית רק לאחרונה.



עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך השנים 2006-2002, כי בעת שהיה הגבר בקשר רומנטי עם שכנתו, ביצעו הנאשם והשכנה עבירות של מעשים מגונים באחת מבנותיה הקטינות כשהייתה בת שבע. לאחר מכן, כששמר הנאשם על שתי בנותיה של השכנה, בעת ששהו ביתן או בבית סבתן, ביצע הנאשם באותה ילדה במשך מספר שנים מעשי סדום. השכנה עצמה ביצעה מעשים מגונים בבת אחרת, וכן תקפה את הבנות פעמים רבות. שתי הבנות הוצאו מחזקתה של האם לפני מספר שנים.



הנאשמים מואשמים בביצוע עבירות מין במשפחה, הכוללות אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, וכן בעבירות של התעללות ותקיפת קטין. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. יש לציין כי קיים איסור פרסום על חלקים נרחבים מעובדות כתב האישום.