סרטון שהופץ לפני כשבוע בתוך הקהילה החרדית בבני ברק, בו נראה צעיר כשהוא מבצע בקטין כבן 9 מעשה מגונה, הגיע לידי חוקרי מרחב דן במשטרה והוביל בהמשך למעצרו של חשוד במעשה, גבר בן 25 ממודיעין עילית, שנלקח היום (ראשון) לפנות בוקר לחקירה בנושא.
המקרה עצמו התרחש במהלך חג פורים, בעת שהחשוד הגיע בנסיבות שטרם הובהרו לחדר המדרגות בבניין בו מתגורר הקטין. בסרטון הקצר נראה הקטין, חרדי כבן תשע כשהוא מבוהל, ובסביבתו צעיר חרדי לבוש חליפה בחדר המדרגות בבניין מגורים בו מתגורר כביכול הקטין. בשלב מסוים יוצא הצעיר מחדר המדרגות לחצר ועורך סריקה קצרה. לאחר שהבין כי איש אינו בסביבה נכנס חזרה אל חדר המדרגות והחל לגעת בעצמו.
הצעיר התקרב לעברו של הקטין, נגע באיבר מינו וניסה לגרום לקטין לגעת באיבר מינו מבעד למכנסיו. הילד המבוהל עזב את המקום ויצא לחצר, הצעיר יצא אחריו. כאמור, האירוע התרחש אל מול מצלמות שהותקנו בבניין והסרטון הועבר לידי המשטרה. הודות למצלמות הצליחו גורמי מודיעין בקהילה החרדית בבני ברק להתחקות אחר זהותו של החשוד, שכאמור נעצר לחקירה. המעצר התאפשר הודות לשיתוף הפעולה עם עמותת "לא תשתוק". 

הייתה בדרך למכולת: בת 7 נאנסה לאור יום

לפני כשלושה שבועות הוגש כתב אישום נגד מוחמד ג'ולאני, תושב ירושלים בן 23 שהואשם כי אנס ילדה בת שבע וחצי לאור יום, בעת שהיתה בדרכה למכולת. כתב האישום שהוגש בבית המשפט המחוזי בירושלים מייחס לו ביצוע עבירות של אינוס קטינה, חטיפה לשם ביצוע עבירת מין ואיומים על פי האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אורי קורב מפרקליטות מחוז ירושלים, בתחילת חודש מרץ, סמוך לשעה שתיים בצהריים, הגיע הנאשם רכוב על אופניים חשמליים אל שכונת בית חנינה בירושלים, בסמוך לרחוב נוסייבה. שם הוא הבחין בת', ילדה בת שבע וחצי, ושאל אותה היכן נמצאים בנייני נוסייבה.

הילדה הצביעה על המקום וג'ולאני ביקש ממנה להתלוות אליו ולהראות לו היכן נמצאים הבניינים. 

הילדה עלתה על אופניו של ג'ולאני, שנסע והוביל את הילדה לאזור הררי ומלא צמחייה. שם הוא השכיב אותה ואיים עליה שאם תצעק, תזוז, תבכה או "לא תשתוק", הוא יהרוג אותה. לאחר מכן אנס אותה ואחרי שבא על סיפוקו, עלה על אופניו ונסע מהמקום. הילדה המתינה במקום מספר רגעים, כשהיא מפוחדת, ולאחר מכן קמה, התלבשה וברחה מן המקום בוכייה. לאחר מספר רגעים, היא נמצאה על ידי אישה, במצב נפשי קשה, כשהיא רועדת בוכה ומפוחדת. "במעשיו אלו הנאשם בעל הנאשם קטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים שלא בהסכמתה החופשית; חטף את המתלוננת לצורך ביצוע עבירת מין בה; ואיים על המתלוננת", נכתב בכתב האישום. 

בת 7 נאנסה לאור יום. צילום אילוסטרציה: אינגאימג



לפני כחודש פורסם כי במחלקת הסייבר במחוז הצפוני נפתחה חקירה בחשד לעבירות פדופיליה כנגד החשוד שמעון כהן (46) מקריית שמונה, שהזדהה בדף הפייסבוק שלו תחת השם "לירן נחמני" והציג עצמו כבן 13. בדרך זו, על פי החשד, פיתה קטינה לשוחח איתו דרך רשת הפייסבוק כשהוא מעביר לה תכנים מיניים קשים.

בעקבות כך, חוקרי הסייבר של משטרת ישראל עצרו אותו בחשד שניהל שיחות בעלות תכנים מיניים עם קטינה מתחת לגיל 14. מהחקירה עלה הוא הציג את עצמו כנער בן 13 ועל ידי כך גרר את הקטינה לשיחות מין ועל פי החשד גרר קטינים נוספים לקיום שורה של שיחות עם תכנים מיניים קשים. "כל אופי השיחות שניהל היה מיני קשה", אמר אחד מאנשי המשטרה המקורב לחקירה.

האיש נתפס אחרי שאמה של הקטינה הבחינה בהתכתבות ואז התברר כי הם היו בקשר שלושה חודשים. המעקב של האם נשא פרי ואחרי זמן קצר היא התלוננה במשטרה. המשטרה פרסמה את הפרופיל שלו ברבים כדי לבקש מהציבור, מהורים או מילדים שנפלו קורבן לאותו "לירן נחמני" ועדיין לא יודעים כי מדובר בחשוד בפדופיליה.