האם מוכרת בגלידריה בתל אביב פוטרה בגלל שסירבה למכור גלידה לבנו של יואב אליאסי- "הצל" בגלל דעותיו הפוליטיות? כך עולה מדברים שפרסם הערב (ראשון) הראפר בעמוד הפייסבוק שלו.



את הסיפור כולו החל דווקא העיתונאי חיים אתגר, שכתב בעמוד הפייסבוק שלו על המקרה. "הלכתי לקנות גלידה במרכז תל אביב עם בת זוגי. בכניסה למקום ראיתי את הצל עומד די נבוך, כשלצידו זוגתו, בנו ומשפחתו. הוא סיפר לי שהמוכרת במקום סרבה לתת לו שירות. נכנסתי ושאלתי אותה אם יש אמת בדבריו והיא אכן אשרה את טענותיו", סיפר אתגר.



 


לאחר מכן הוסיף: "אני לא מסכים עם חלק ניכר מדעותיו ומעשיו של יואב "הצל" אליאסי, אבל קשה לי לקבל את הסירוב לשרת אדם. אופן ההתנהגות הזה כלפיו, מול משפחתו, הוא פשוט לא לעניין ולא מקובל. אני לא יודע איך הוא הגיב. הגעתי בסיום התקרית. אבל את הגלידה שלי קניתי במקום אחר".

חיים אתגר. צילום: בני בכר
חיים אתגר. צילום: בני בכר


לאחר פרסום הפוסט של אתגר, העלה הצל פוסט משלו, בו סיפר שנשאל האם האירוע אכן קרה: "זה נכון, עובדת בגלידריה סירבה למכור לי גלידה לילד שלי בגלל דעותיי בטענה שאני פוגע בסרבני השירות. לאחר ונוצר שם בלאגן, בעל המקום הגיע, סגרנו את העניין בינינו ואין לי שום רצון לפגוע לו בפרנסה ובעסק בגלל עובדת ממורמרת. מבחינתי העניין הזה סגור והעובדת פוטרה".