אחרי שנתיים: פיצוץ גדול שהחריד את אחת השכונות בעיר העתיקה בעכו וגבה ארבעה הרוגים הסתיים בהרשעה בבית משפט. אחרי שנתיים של דיונים, הושג הסכם טיעון שהפחית את העבירה מרצח להריגה - מוחמד ג'רחי הואשם לבסוף בהריגה, בהצתה וקשירת קשר לביצוע פשע. במסגרת ההסכם ג'רחי ירצה 16 שנות מאסר בפועל. שני הנאשמים האחרים, עומר חלוואני וזכריא עזירי, הורשעו בסיוע להריגה, סיוע להצתה וקשירת קשר לביצוע פשע וירצו שמונה שנות מאסר.



כזכור, הפיצוץ אירע ב-14 בפברואר 2014 בשעות הלילה. ויכוח על רקע התקנת אנטנות סלולריות הביא להצתת המבנה. כתוצאה מכך נגרם פיצוץ וחמישה בני אדם נהרגו, ביניהם נסר אלדין סרחאן, בן השמונה, בנם של נג'אח סרחאן וראיק סרחאן שנהרגו גם הם באסון. בתם בת העשר של בני הזוג נפצעה קל בפיצוץ. שני ההרוגים הנוספים הם מוחמד בדר ואשתו חנאן בדר. בנוסף, עשרה בני אדם נפצעו בפיצוץ, אחד מהם באורח קשה.



כמו כן, שניים מהנאשמים גם הם נפצעו. אחד מהם טען בתחילת הדרך כי אין לו קשר לאירוע והגיע למקום לאחר הפיצוץ כי רצה לעזור לפנות את הנפגעים מההריסות ואז נפצע. התביעה ציינה כי מדובר בתיק מורכב וההסדר ניתן על דעת השופט המגשר ולאחר יידוע של משפחות המנוחים.