הסערה נמשכת: שרת התרבות מירי רגב נטשה אמש את טקס חלוקת פרס אופיר, האוסקר הישראלי בעקבות הקראת שיר של המשורר הפלסטיני מחמוד דרוויש, בצאתה אמרה השרה שהיא "לא תהיה קהל לשיריו של מחמוד דרוויש״ והיום (שישי) ח"כ יצחק הרצוג, התייחס לכך.



השרה רגב העלתה פוסט בפייסבוק לאחר האירוע ורשמה: "כן, יצאתי באמצע שירו של מחמוד דרוויש בטקס אופיר. יש לי הרבה כבוד וסבלנות לאחר, אבל אין בי שמץ סבלנות לדרוויש ולכל...".





ראש האופוזיציה, ח"כ הרצוג, צייץ בטוויטר בתגובה ליציאתה של רגב מהאולם: "מירי רגב מחזירה לא רק את הקולנוע הישראלי לעידן השחור לבן. עדיף שתעשה עוד צעד לאחור לסרט האילם".




השרה רגב ענתה לו וכתבה: "בוז'י, לצערי דרוויש הפך אצלכם למשורר לאומי, בשבילי הוא מנהיג תעשיית השקר הפלסטיני". ח"כ הרצוג לא נשאר חייב וענה: "לצערי הצל הפך אצלך לשמש הלאומית , בשבילי שניכם מנהיגי תעשיית השסע הישראלית".



השרה רגב אף העלתה פוסט בפייסבוק ובו כתבה כי "יש קול אחד שמוסרית וערכית, ראוי להיות מודר מהשיח שלנו, לסמן את גבולות הסובלנות שלנו, והוא הקול הקורא להשמדת מדינת ישראל והעם היהודי. זה לא מאבק בין שמאל לימין. זה מאבק על קיומנו. אין מי שמחויב יותר ממני לקידום קולות מודרים ומושתקים במדינת ישראל. יהודים וערבים, ימין ושמאל, דתיים וחילוניים, התרבות הישראלית צריכה לאפשר ביטוי לכולם. אבל דווקא מתוך המחויבות הזו אני שבה ואומרת: לא נממן ולא נכבד תרבות שנלחמת נגדנו. חוסר הסבלנות שהתגלה כלפיי בטקס פרסי אופיר, הוא קצה הקרחון של חוסר הסבלנות התמידי של מי שרוממות קבלת האחר בגרונם".