שופטת בית משפט השלום בירושלים, קרן מילר, האריכה היום (שני) את מעצרם של שני השוטרים שמסרו חומר מסווג לעבריינים. מעצרו של אדוארד קרפילוב, שוטר יחידת הסייבר במחוז הדרומי, הוארך בשלושה ימים ואילו מעצרו של דניס קורבקוב ממחלק המודיעין בלהב 433 במשטרה הוארך בארבעה ימים, זאת לאחר שמצאה שיש נגדם ראיות המצדיקות הארכת מעצרם.



בבית המשפט עלה לראשונה כי קרפילוב, המשרת במשטרה כ-20 שנים, חשוד בביצוע עבירות שוחד מאז שנת 2011 ועד לשנת 2014. קורבקוב, המשרת בארגון חמישה חודשים בלבד, חשוד בעבירות של הוצאת מידע והעברתו לחשוד במהלך החודשים האחרונים. על פי החשד הם מסרו את המידע המסווג לתושב חוץ החשוד  בביצוע עבירות של הלבנת הון ועבירות חמורות נוספות, שמסר את שמותיהם במהלך החקירה. 



השופטת מילר ציינה בהחלטתה להאריך את מעצרם של השניים כי "מדובר בחשד ראשוני בשלב זה שיש לבחון ולבדוק אותו וכן לבדוק את גרסתו של המשיב . עם זאת לצורך זה מדובר בחשד מספיק". השופטת דחתה בקשה להורות על איסור פרסום שמותיהם של שני השוטרים בטענה כי אין לחרוג מהכלל.



גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי "תוך כדי חקירה עלה החשד לעבירות שביצע שוטר מיחידת הסייבר. לרבות הוצאת מידע וקבלת שוחד. הפרטים הועברו למח"ש, ובחקירה סמויה נאספו ראיות לכאורה כנגד אותו שוטר. במקביל, בלי קשר, עלה חשד נוסף כנגד שוטר אחר, חוקר, בלהב 433, שגם הוא ללא ידיעה בכלל סיפק מידע לאותו גורם עברייני שהינו יעד של המשטרה".