קטין בן 16 נעצר בחשד לביצוע שורה של עבירות מין בילדים, וכל זאת עוד בטרם הוגשה נגדו תלונה רשמית. בית משפט השלום בירושלים האריך בארבעה ימים את מעצרו של הקטין, שנחקר כבר בעבר בגין אירועים דומים, חרף גילו הצעיר, מה שלכאורה מצביע על חומרת העבירות ומידת הראיות שבידי החוקרים.


הכל החל במידע שזרם אל חוקרי מחלק הנוער בגין חשד לביצוע מעשים מגונים בקטין, שהוריו מסרבים בתוקף להתלונן במשטרה. החוקרים, שקיבלו את המידע, אספו ממצאים וראיות שביססו את החשד שעלה בידיהם, ואכן הצליחו לעצור את החשוד, שגם הודה בחקירתו בביצוע המעשים שיוחסו לו.



בחקירתו קשר החשוד את עצמו לאירועים נוספים, ואף הודה כי פגע מינית הן באחיו הקטן והן בקרוב משפחתו שטרם מסרו עדויות בפני חוקרת ילדים.


חוקרי המשטרה פנו שוב אל משפחת הקורבן, משפחה חרדית מופנמת, והפעם הצליחו לשכנע את האם לשתף פעולה.



"קיים חשד לביצוע עבירות נוספות"



בעדותה סיפרה האם כי בנה בן ה-10 נפל קורבן למעשים מגונים מצדו של החשוד, בעת שפגש בו באקראי בבית הכנסת בעיר. מפאת גילו של הקורבן, נקבעה לו פגישה עם חוקרת ילדים כדי לגבות ממנו עדות וזו תתקיים כבר בימים הקרובים. במקביל, העבירה המשטרה דיווח אל גורמי הרווחה בעיר והמשיכה בחקירה.



החשוד שנעצר, הובא אתמול לבית המשפט כאשר חוקרי המשטרה ציינו כי "קיים חשד לביצוע עבירות נוספות על ידי החשוד, וכן לקורבנות נוספים אליהם אנו עושים מאמצים להגיע". בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו כאמור בארבעה ימים נוספים, וזאת כדי לאפשר למשטרה להמשיך בחקירה.



עוד הוסיפו במשטרה: "החשש שהחשוד מסתובב ברחובות ועלול לפגוע בילדים נוספים הוא שעמד לנגד עינינו. חקירות אלו הינן מורכבות והן נחקרות ברגישות רבה, בדגש על הקורבנות ובני משפחותיהם, יחד עם גורמי הרווחה".