משרד ראש הממשלה ונציבות שירות המדינה פרסמו מודעת דרושים לפיה הם מחפשים סטודנטים שיעבדו כנהגים ויסיעו את בניו של ראש הממשלה נתניהו, יאיר ואבנר, בסופי שבוע. מני נפתלי, לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה, התייחס לפרסום בשיחה עם בן כספית ורוני בר-און ב-103FM: "עזרא סיידוף (מנהל המשק בבית ראש הממשלה) עשה משהו דומה. הוא הביא נהגים בחצי משרה שהיו מסיעים את הילדים לכל מקום. צריך שני נהגים כי לכל ילד הלו"ז שלו. לצד הנהגים שמסיעים אותם, יש נהגים גם על בסיס המשרד. זו פרוצדורה שעזרא סיידוף ארגן אותה. התאימו את הכל שיהיה נוח וטוב. זה מה שלא אהבתי. שלא משנה מה, נותנים להם הכל, למרות שלא מגיע להם הכל. וזה מה שכאב לי".
 



"הילדים נולדו לאבא ראש ממשלה, זה לא בדיוק קל", הוסיף נפתלי. "היו יכולים לקנות להם רכב. היא (שרה נתניהו) מכרה את הרכב שלה ב-2009 שהיא לא תצטרך לשלם דלק. השאלה המוסרית היא האם ראש הממשלה שמעשן סיגרים יקרים ואשתו שותה שמפניה יקרה והילדים נוסעים עם רכבים צמודים, והם לא יודעים כמה עולה לחם או חמאה, ויש מיליון ילדים רעבים במדינה. אני בעד שיקנו לו שמפניות, שיאכל טוב ויישן טוב, אבל שידאגו לאנשים המסכנים פה".
 

על ההפגנות שהוא מקיים מדי מוצאי שבת מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בפתח תקווה, אמר נפתלי: "הרחיקו אותי מפתח תקווה, אבל זה עוד בדיונים אז במוצאי שבת הזה אצליח להגיע להפגנה מול בית היועץ המשפטי. יגיעו הרבה אנשים. אני רוצה שיתעוררו פה במדינה הזאת. השלטון מושחת ברמות. חייבים להחליף את השלטון הזה. אם ראש הממשלה הזה הולך ויגיע אחר, האם יהיה פה יותר טוב? הוא גם יבחר את היועץ המשפטי, המפכ"ל והשר לביטחון פנים. אני רוצה שיהיו פה שינויים דרסטיים. האזרחים צריכים לשים גבולות. הם עובדים אצלנו, לא אנחנו אצלם והם צריכים לשרת אותנו".