"היא הלכה לפעילות בבני עקיבא, ומשם הכל השתנה", כך סיפרה היום (ראשון) אלין לוי, אמה של עדן בת ה-11, שהותקפה ביום שישי האחרון על ידי מתפלל חרדי בבני ברק. התוקף, שהיה חופשי במהלך סוף השבוע, נעצר על ידי המשטרה, אך מדובר בתופעה מטרידה, שכן על פי העדויות של הבנות, זוהי לא הפעם הראשונה שהמתפללים מגדפים את הבנות.



בריאיון ל-103FM, סיפרה האם, אלין, לבן כספית ואריה אלדד: "יש שם בית כנסת בתוך בית הספר, והמתפללים שם מתעמתים עם הבנות על הפעילות שלהן בזמן שהן בבית הכנסת. הם אומרים שהן לא לבושות בצניעות, היא השתתפה בפעילות בפעם הראשונה באותו היום. כנראה שהבחורים היו מלאים על הבחורות מפעמים קודמות, אז אחד מהם לקח כוס חרסינה, וזרק אותה לעברה. היא פגעה ברצפה, עף עליה רסיס וחתך לה את כל הסנטר. החל לרדת לה הרבה דם, והבנות חיטאו לה את המקום. אחר כך היא באה הביתה, אחרי שקיבלה טיפול. נתתי לה לנוח, אבל היא ישבה ובכתה לאורך כל היום. היא היתה מפוחדת. ראיתי שאני צריכה להרגיע אותה".



"היו צריכים לעשות לה תפרים, אבל בסופו של דבר באה רופאה מומחית ואמרה שהיא תוכל לעשות לה את זה עם הדבקה. היא עשתה את זה כמו שצריך, אבל הורתה לה לא לחייך ולאכול בביסים ממש קטנים. יש סיכוי שהיא תקבל אנטיביוטיקה ומידה ותהיה לה מוגלה". 



היא מבינה למה קראו לה שיקסע?
"היא בקושי יוצאת מהבית, היא ילדה של בית ולא זזה. אני לא סגורה שהיא הבינה על מה. היא לבשה שמלה וטייץ, היא מאוד יפה, ומסובבת ראשים, אבל היא ילדה דתיה, והיא שמורה. אין לי מושג למה עשו לה את זה. הגשתי תלונה ועצרו את הבנאדם, ואנחנו מוזמנים לעימות איתו. חלק מהאמהות יגיעו גם כן, והנושא מטופל.



לסיכום, בישר ד"ר אריה אלדד לאם שהילדה תישאר עם צלקת: "תישאר לה צלקת, ולכן את צריכה לתבוע אותו על כל מה שיש לו. על סמך התמונה שאני רואה, זאת תמונה שתשאיר צלקת". האם הוסיפה: "אני אתבע אותו. אם הייתי יכולה לעשות לו נזק על פי חוק, הייתי עושה את זה. היא עכשיו מסתכלת במראה ובוכה, זה הדבר שקורע לי את הלב".