מזג האוויר ההפכפך ממשיך לגרום לנו להתלבט מה ללבוש בבוקר ואם להוציא את בגדי הקיץ לאוורור. אם בסוף השבוע האחרון קיבלנו מנות גשם, במהלך השבוע הקרוב אנחנו צפויים להזיע - והרבה. ביום חמישי הקרוב אף צפוי שרב בכל רחבי הארץ, לא לפני שנקבל שבוע שמאפיין מאוד את עונות המעבר. החזאי התורן בשירות המטאורולוגי בבית דגן, שי פרנקל, מסר שעם תחילת האביב, צפויים בשבועות הקרובים תנודות במזג האוויר, האופייניות לעונת מעבר. "יהיה לנו מזג אוויר אביבי ולעיתים גם חם וגם חורפי", הוא ציין.



על פי התחזית, מחר צפוייה עלייה בטמפרטורות וינשבו רוחות חזקות בהרי הצפון והרי המרכז, עם משבים שיגיעו ל-50-40 קמ"ש. העלייה המשמעותית ביותר צפוייה מחר בתל אביב – 24 מעלות (לעומת כ-19 מעלות היום). בחיפה יהיו מחר 20 מעלות, בירושלים – 18, בבאר שבע – 25, ובאילת – 27. התנודות במג האוויר יימשכו בשלישי, כאשר צפויה התקררות ובתל אביב הטמפרטורות שוב יירדו בכחמש מעלות. לעומת זאת, בהרים לא צפוי שינוי משמעותי. ביום רביעי התחזית היא לעלייה מאוד קלה בטמפרטורות ואז יגיע השרב הראשון – ביום חמישי.



על פי התחזית בחמישי צפוייה עלייה חדה של 9-5 מעלות ויהיה חם מהרגיל עד שרבי. במישור החוף, בשפלה וצפון הנגב ייתכנו כ-30 מעלות ויהיה שרבי. במקביל, ינשבו רוחות חזקות.