חשד לרצח מזעזע בכפר ראמה, סמוך לכרמיאל. כוחות המשטרה שהגיעו לאזור לאחר קריאה אליהם, איתרו היום (שני) אישה בת 35, אשר נורתה מספר יריות בזמן שנהגה ברכבה, כשמאוחר יותר פורסם כי מדובר בלינה אחמד איסמעיל, בת 35, כשנסיבות האירוע ופרטים נוספים טרם ידועים. כוחות משטרה פעלו בזירת האירוע, כשפראמדיק מד"א, רביע איוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 35 כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפצע ירי בפלג גופה העליון. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אך לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום". 



המשטרה אשר הגיעה למקום, תיחמה את השטח, והרחיקה את הסקרנים במקום, על החקירה הוטל צו איסור פרסום על כל פרט מפרטיה. לינה, בת ה-35, היא אם לשני ילדים, בני 4 ו-5, והתלוננה לא פעם על אלימות.



כזכור, זהו הרצח הרביעי בתקופה האחרונה שקשור ליחסים בתוך המשפחה או באלימות בין בני זוג. רק ביום חמישי האחרון נרצח אדל קלמן על ידי בן זוגה, ברצח מזעזע בטבריה, לאחר שהאחרון השתמש באלימות קשה, הצית את הדירה ורצח אותה, כשהוא עורף את ראשה. ב-28.1.2017, בשעות הצהרים המוקדמות, רצח נדב סלע את בני משפחתו ואת אחד מילדיו של שכנו. בשלב מסוים החליט הנאשם להמית את דור, יוסף, בנימין, נחמן ונתן, נטל הנאשם סכיני שף ממטבח הבית, כאשר באותו זמן עמדה דור במטבח הבית ועסקה בהכנת ארוחת הצהריים, בנימין ישן במיטת התינוק בחדר השינה ונחמן ונתן שיחקו בסלון הבית עם הפעוט יוסף.



סלע דקר באמצעות הסכינים את דור, אשר ניסתה להתגונן מפניו, אך הנאשם המשיך במעשיו. בזמן שהוא דקר את אשתו, ניסו נחמן ואחיו נתן להימלט דרך חלון הבית אך ללא הצלחה. הנאשם המשיך וניגש לנתן והחל לדקור אותו באמצעות הסכינים. בשלב מסוים נתן העמיד פני מת בתקווה כי כך יניח לו הנאשם, ואכן סלע סבר כי הצליח להמית את נתן. לאחר מכן הוא המשיך לעבר נחמן ובנו הפעוט יוסף שהיו בסמוך. הוא דקר את נחמן עד שהצליח להכניעו, ולאחר מכן ניגש לבנו הפעוט יוסף ופצע אותו בגרונו באמצעות הסכינים ולבנו התינוק בנימין שהיה בחדר השינה. את התינוק הוא פצע אותו בגרונו באמצעות הסכינים.



כשהבין סלע שהצליח לרצוח את כולם ניגש לחדר השינה החליף את בגדיו ונעליו ונמלט מהדלת האחורית של הבית. נתן, שהבין כי הוא יצא מהבית, ניגש לעבר דור וניסה להעירה משלא נענה ניסה לברוח דרך דלת הבית הקדמית וכשהבין שהיא נעולה פתח את חלון הבית בכוח ונמלט דרכו. עובר אורח שהבחין בו פצוע הזעיק את כוחות המשטרה.



כזכור, רצח מזעזע נוסף אירע בירושלים, שם שרפה אם את ארבעת בנותיה והתאבדה. הגופות נראו מוטלות שרופות מבעד לעשן הסמיך בין כותלי הדירה. האם נעלה את הדירה קודם המעשה. עוד לפני כן, נרצחה תהילה נגר בצומת ליד היישוב גינוסר, על ידי בן זוגה, שנעצר.