"בנה היחיד היה כל עולמה", סיפרה בבכי אם לילד בגבעתיים, שהכירה מקרוב את סיון לביא, כאשר שימשה כסייעת של בנה בבית הספר כצנלסון בעיר. המשטרה בודקת האם הגופה שנמצאה הבוקר (ראשון) באתר בנייה בתל אביב היא אכן גופתה של לביא , שנעדרת מאז שבנה נהרג כתוצאה משאיפת עשן לאחר שדירתם עלתה באש.  
 
"סיון היתה בבית הספר בתפקיד של משלבת והסייעת של הבן שלי. היא סייעה לו בכל דבר, להשתלב חברתית ובלימודים", סיפרה האם – "סיון היתה בחורה מאוד רגישה, עדינה ואשת שיחה מעניינת".
 
"היו לנו הרבה דברים משותפים והפכנו לחברות ממש טובות, היינו בקשר טוב", סיפרה עוד חברתה של סיון – "מהרגע ששמעתי שמחפשים אחריה, הבנתי שהיא לא יכלה לשאת את האסון הנוראי ואני בוכה כל הזמן".

צוות חיפוש אחר סיון לביא.  צילום: דוברות המשטרה
צוות חיפוש אחר סיון לביא. צילום: דוברות המשטרה

 

לדבריה, סיון היתה תמיד קשובה ושיתפה אותה בכל דבר שהיה בבית הספר. "היא בחורה מאוד מאוד מיוחדת. אחרי שעברה תאונה ולא יכלה להמשיך לסייע לבן שלי, היא כל הזמן היתה איתנו בקשר ודאגה לכל דבר. מאוד נקשרנו אליה והפכנו לחברות בלב ובנפש".

"היה ילד מקסים, יפה תואר" 

"הילד שלה היה הכל בשבילה. היא היתה אמא מקסימה שגם כאשר יצאה לחו"ל תמיד לקחה אותו איתה. היא לא רצתה להשאיר אותו לבד. היה ברור לי שאחרי האסון היא לא תשים קץ לחייה. אחרי האסון לא פרסמו את שם הילד ולא ידעתי שמדובר בסיון ובבן שלה. אם הייתי יודעת, הייתי רצה לבית החולים ולכל מקום, כדי לחזק וחבק אותה. כואב לי שלא הספקתי לתת לה חיבוק חם".
 
על בנה של סיון כפיר, סיפרה חברתה: "הוא היה ילד מקסים, יפה תואר. היא סיפרה לי שהיה תלמיד טוב ותמיד רצה חברים. אני מזועזעת ובוכה כל הזמן. זה פשוט נורא". תושב רמת גן, שגדל עם סיון כפיר בימי ילדותם בקרית ביאליק סיפר: "כשהיתה בת שנתיים היא התייתמה מאביה שנהרג במלחמת יום כיפור".
 
"סיון היתה ילדה מאוד מיוחדת, מוכשרת, חכמה ואינטליגנטית. מאוד אכזרי מה שקרה לה. כשהיינו יחד בבית הספר הייתי בטוח שהיא עוד תגיע רחוק", הוא סיפר עוד.
 
בבית הספר "תל חי" בתל אביב, שם למד הילד שנספה, התאספו התלמידים והצוות החינוכי כבר ביום שישי והדליקו נרות נשמה לזכרו. "אנחנו המומים ממה שקרה. הוא היה ילד טוב, שאהב גם בעלי חיים. מזעזע", סיפרה אם לתלמידה שלמדה איתו באותה כיתה.