תגובה אלרגית נדירה של כדורי הרגעה מסוג ואבן היא שגרמה למותו של אדם שרם בן ה-12, שנמצא מת בדירה בה התגורר עם אמו לפני שלושה חודשים. כך עולה מממצאי דוח נתיחת גופתו של הנער במכון לרפואה משפטית באבו כביר שנחשף היום (חמישי). הדוח המלא נמסר לידי צוות החקירה במחוז תל אביב והסיר בעצם את החשש לפיו הנער מת משאיפת עשן או מרעל עכברים שנמצא בדירה. 

כזכור, מספר ימים קודם לכן, נשרפה דירת המשפחה כליל. צוותי הכיבוי עמלו קשות על מנת להשתלט על האש ובסופו של דבר נותרה הדירה מפוייחת ואפופת עשן. ימים ספורים אחדים לאחר מכן הגיעו אדם ואמו, סיון לביא, לדירה וזאת חרף החשש לחנק מכמות העשן. שעות ספורות לאחר מכן, מצאה לביא את בנה במיטתו כשהוא ללא רוח חיים. 
צוות חקירה של מרחב יפתח הגיע למקום, אסף ממצאים ופתח בחקירה לבירור נסיבות מותו של הנער. בחקירה עצמה לא הצליחו החוקרים להגיע לממצא הסופי שיצביע על נסיבות מותו. יחד עם זאת, עלתה הסברה כי המוות נגרם כתוצאה משאיפת עשן או מרעל עכברים שנמצא בדירה. בנוסף עלה כי באותו יום נטל הילד שני כדורי ואבן, אותם קיבל מאמו לצורכי הרגעה מאירועי השריפה ומהדרמה שהתחוללה בדירה, כפי שגם סיפרה האם בעדותה.

מהמשטרה נמסר כי הממצאים שעלו בדוח אכן קובעים שהחומר הפעיל בכדורי הוואבן שגרמו לאלרגיה נדירה הוא שגרם למותו של הנער.
 

הטרגדיה המשפחתית נמשכה, כשמספר ימים לאחר מכן שמה אמו של אדם, סיון לביא, קץ לחייה, לאחר שלא יכלה להתמודד עם אובדן בנה.