על רקע הסערה הציבורית שעוררה תשובת המדינה לעתירה לבג"ץ, אשר הגישה עמותת "אבות גאים" נגד האפליה המובנית נגד זוגות בני אותו מין בחוק האימוץ, ולאחר שהראל סקעת, עברי לידר ואמיר פיי גוטמן תקפו את ההחלטה בנושא, מצטרפת גם אורנה בנאי למבקרים. בראיון שהעניקה הערב (רביעי) לתכניתו של גיא פינס בערוץ 10, אמרה הקומיקאית כי מדובר ב"פרק חשוך נוסף בספר החשוך הכללי של הממשלה הזאת".



"בנושא האימוץ הם הכריזו עלינו מלחמה, אבל הם לא יודעים עם מי יש להם עסק עדיין", ירתה השחקנית, שהוסיפה: הקהילה הגאה? מי יתעסק איתנו בכלל?". 



נתניהו. "פרק חשוך נוסף בספר של הממשלה הזו". צילום: מרק ישראל סלם
נתניהו. "פרק חשוך נוסף בספר של הממשלה הזו". צילום: מרק ישראל סלם



על ההתאהבות בבת הזוג החדשה, השחקנית והתסריטאית בת חן סבג, סיפרה: "אני מאוהבת ואהבה זה נס. לא רציתי לנסוע לפסטיבל בלונדון, אבל אמרו לי שנלי תגר ובת חן סבג יהיו שם. אמרתי טוב נו, נלי תהיה שם, ובסוף חזרתי עם בת חן". היא הוסיפה כי "התאהבתי בה ב'מטומטמת', ואז פגשתי אותה באיזו השקה, שם אמרתי לה שעברתי להוט עכשיו ושאני מכורה לסדרה. כשפגשתי אותה בחיים פתאום הבנתי לשמחתי שזה הדדי, וככה זה נדלק". 



כזכור, לאחר שפורסמה עמדת המדינה בנושא האימוץ בידי זוגות חד מיניים, פרסם הזמר הראל סקעת פוסט בו קרא לבני הנוער הלהט"בים לא להתגייס לצבא ולא לשלם מסים: "יום יבוא עוד כמה שנים ותצטרכו להתגייס לצבא ולתרום את חלקיכם", כתב בפתח הדברים, והוסיף: "בתור ישראלי ששרוף על המדינה שלו וגאה להיות יהודי ומדבר על זה מעל כל במה בעולם, שירת בגאווה בצבא, זה שבן זוגו רב סרן בצה"ל ומשרת קרוב לחודש בשנה עד היום, אני קורא לכם לא להתגייס לצבא! ויודעים מה, גם לא לשלם מסים על הכסף שתרוויחו בקרוב. בכלל, כל חובה שהמדינה מבקשת מכם למלא פשוט תשימו זין. כי זה מה שהיא שמה עליכם בכל הקשור לזכויות השוות שמגיעות לכם. לכו ותפזרו את כל הטוב הרב שיש לכם לתת מכל הבחינות במקומות שמקבלים אתכם ולא היכן שלא".