אישה כבת 70 טבעה היום (שבת) למוות בחוף חופית הצפוני באשקלון. היא נמשתה מהמים על ידי אזרחים שהיו באזור וצוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, אך נאלצו לבסוף לקבוע את מותה.



חובש רפואת חירום במד"א איתן לסרי שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו בקו החוף אישה כבת 70 כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שנמשתה מהים על ידי עוברי אורח שהיו במקום. הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם שכלל פעולות החייאה וטיפול תרופתי, ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצנו לקבוע את מותה במקום".



הטביעה באשקלון. צילום: מד"א



מוקדם יותר היום, גופתו של תייר מקוריאה הדרומית, הנעדר מאז יום חמישי, אותרה היום כ-800 מטרים מחוף גינוסר שבכנרת. גופתו של הגבר, בשנות ה-30 לחייו, נמשתה מהמים בתום יומיים של חיפושים, שבמהלכם פעלו כוחות שיטור ימי, ספינות, אופנועי ים ומתנדבים של המשטרה. 
 
התייר שטבע היה חלק מסיור צליינים שעסק בשיט בכנרת. הוא קפץ במפתיע למים  ואז נעלם. הסיבות לקפיצתו למים לא ברורות. עם הוצאת גופתו מהמים, קבע צוות מד"א את מותו במקום. 

לפני כיומיים, צעירה בת 19 נמשתה מבריכת שחייה בכפר קנא כשהיא במצב קשה. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע פינו אותה לבית החולים פוריה הסמוך לטבריה.