רביב דרוקר כתב חדשות 10 התייחס הבוקר (חמישי) בראיון בגלי צה"ל, לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באירוע הרמת כוסית של הליכוד אמש. "בפעם הראשונה העבירו את הנאום כולו בשידור חי, בפעם השנייה העבירו כמה דקות מהנאום ובפעם העשירית לא ישדרו אותו", טען, "בפעם השלישית יהיה פייק ניוז או נו ניוז?".



העיתונאי הסביר כי "נתניהו נזהר בדרך כלל בציון עובדות, אבל אתמול הוא לא דייק וציין עובדות לא נכונות. בתקשורת התעייפו אז לא העמידו אותו על דיוקו". לדבריו, העובדות היו שגויות גם בסיפורו של מני נפתלי. "לדעתי, ראש הממשלה לא יילך לבחירות והוא יחכה עד הרגע האחרון כדי להכריז על מועד", העריך, "אבל תמיד יש סיכוי שהוא יפתיע אותנו". הוא הוסיף: "נתניהו ככל הנראה מסתכל על מה הליכה לבחירות תיתן לו, כשכרגע יש לו עוד שנה וחצי קלות מבחינה פוליטית".



דרוקר ציין כי "את מערכת הבחירות הקודמת, הוא התחיל בעמדה נוחה אבל המצב התהפך ברגע האחרון. היו לו מספר חודשים של זיעה קרה". לטענתו, ראש הממשלה לא יסתכן כל כך מהר - יהיה לו קשה לגרור את הקואליציה לבחירות. "מה הוא ירוויח מלקיחת סיכונים?", תהה.



הכתב הוסיף: "אני מאמין שהוא יקדים את הבחירות במספר חודשים ויאתגר את הציבור - האם יהיו מוכנים לקבל אותו גם אחרי כתב אישום, במידה ויוגש. כיום אין לו אתגר פנימי בליכוד ולא יחליפו אותו". הוא שיתף כי הוא מאמין ש"ההליכים המשפטיים יימשכו כשנה עד שנה וחצי". הוא ציין כי במהלך נאומו, התייחס לאוסף העטים של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. "אי אפשר שלא להתייחס לאמירה הזו, הבדיקה המשטרתית אמרה שאיש העסקים נתן את העטים ביום ההולדת של אולמרט", אמר, "בסופו של דבר הדברים לא נכללו בפסק הדין".