עורך הדין אלדד יניב, מיוזמי המחאה נגד היועמ"ש, הגיב היום (חמישי) אצל גבי גזית ב-103FM על הדברים שאמר ראש הממשלה נתניהו בכנס הליכוד שנערך אמש: "לא נהניתי לצפות בזה כי נתניהו הוא ראש הממשלה שלי וגם שלך. לא נהניתי לדעת שכל העולם צופה בנאום ראש הממשלה בטקס הרמת כוסית שמשודר ואומר את שאמר. זו בושה וחרפה, זה היה מופע אימים, ככה לא מדבר ראש ממשלה".


 
על המחאות בפתח תקווה וטענותיו של נתניהו השיב עורך הדין: "שלטון מחליפים בקלפי כשיש בחירות, כשראש ממשלה חשוד בשוחד אנחנו צרכים לצעוק בכיכר העיר את הדברים שהוא אמר לאולמרט כשהוא היה חשוד בשוחד. הוא תובע בחקירות פליליות, אין לו תוקף מוסרי עוד לקבל החלטות בענייני מלחמה-שלום, שגשוג ועוני. כל החלטה שהוא יקבל תתפרש כצעד למען ההישרדות האישית שלו. אנחנו אומרים זאת לביבי כי אף אחד מהשרים כיום לא אומר את הדברים כפי שנהגו לומר ברק ולבני לאולמרט באותם שנים. נתניהו חושב שבדמוקרטיה האזרחים מדברים רק פעם בארבע שנים אך בדמוקרטיה יש לאזרחים יש זכות להפגין כל ימות השנה גם אם הם מיעוט".


נתניהו אמש בכנס בליכוד. צילום: אבשלום ששוני
נתניהו אמש בכנס בליכוד. צילום: אבשלום ששוני
 
לסיום טען: "הוא כינה אותנו מושחתים בעוד שהוא היחיד שיש נגדו חשדות לשוחד, אני לא מכיר עוד ראש ממשלה כזה, אין כנגדנו שום חשדות שכאלה. יש המלצה של המשטרה לסגור את התיק נגד מני נפתלי על ההטרדה המינית והיועץ המשפטי כבר הודיע שהוא שוקל להגיש כתב אישום כנגד שרה נתניהו. מאד חבל שראש ממשלה שעסוק וטרוד בכל כך הרבה תיקים פליליים ממשיך לנצל את הזכות שלו כראש הממשלה לעמוד ולשקר לעולם"
 
עריכת תוכן: איתמר זיגלמן